به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار سوپر جام اظهار کرد: به مردم و هواداران خوب فولاد خوزستان تبریک می‌گویم و امیدوارم این افتخار سال‌های سال ادامه‌دار باشد و مردم خوزستان خوشحال شوند چون کمترین حق آنها، دیدن موفقیت‌های تیم فولاد است.

 

او ادامه داد: می‌دانستیم بازی سخت و سنگینی برای هر دو تیم است. در دیدار اخیرمان در لیگ برتر هم مقابل پرسپولیس مستحق شکست نبودیم ولی امروز با برنامه کار کردیم و توانستیم نقاط قوت پرسپولیس را کنترل کنیم و از نقطه ضعف آنها بهره ببریم و به گل برسیم.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: اگر دقت می‌کردیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد، موقعیت‌های خوبی به وجود آوردیم ولی متاسفانه زمانی که ما هم یک اخراجی دادیم، تحت فشار قرار گرفتیم، اما در آخر مسابقه هم می‌توانستیم یک گل دیگر بزنیم ولی بی‌دقتی کردیم. پرسپولیس هم یکی، دو موقعیت داشت ولی آنها را تحت کنترل خودمان داشتیم و بازی را در دست بگیریم.

 

نکونام یادآور شد: آن بازیکنان پرسپولیس که در لحظه و ثانیه می‌توانستند سرنوشت بازی را عوض کنند، کنترل کردیم. به مردم خوزستان تبریک می‌گویم و خوشحال هستم که با زحمات بچه‌ها توانستیم در جام حذفی و سوپر جام که بهترین‌های ایران بودند، قهرمان شویم و نشان بدهیم تیم قابل احترامی هستیم.

 

سرمربی فولاد ضمن تشکر از بازیکنانش گفت: آن بازیکنانی که سال قبل جام حذفی را برای ما آوردند و امسال کنارمان بودند و حتی آنهایی که امروز بخاطر کرونا در کنار تیم حضور نداشتند، برای فولاد زحمت کشیده‌اند و مطمئن باشید در آینده بازهم از این تیم خواهید شنید.

 

ادامه دارد...