بنجامین پاوار گزینه اول یولیان ناگلزمان برای بازی در سمت راست خط دفاعی بایرن مونیخ است

بعد از پیوستن ماتیاس دلیخت به بایرن مونیخ، شایعات زیادی در خصوص آینده بنجامین پاوار ایجاد شد و چندین باشگاه از جمله چلسی، اتلتیکو مادرید و یوونتوس وضعیت او را زیر نظر گرفتند. اگرچه شرایط کنونی نشان‌گر ماندنی شدن این مدافع بلندقامت در اردوی باواریایی‌هاست. 

طرفداری | به گزارش اشپورت‌آینس، بایرن مونیخ تصمیم گرفته در این تابستان بنجامین پاوار را حفظ کند و دیگر بحث فروش این مدافع فرانسوی برای آن‌ها مطرح نیست. خواسته یولیان ناگلزمان حفظ پاوار در ترکیبش است و مدیران بایرن مونیخ می‌خواهند خواسته سرمربی تیم را محقق کنند. با وجود این، میل بازیکن برای ادامه همکاری تعیین‌کننده است. 

پاوار و مدیربرنامه‌هایش با چند باشگاه انگلیسی از جمله چلسی تماس‌های ابتدایی را برقرار کرده‌اند زیرا بازیکن درباره نقش خود در خط دفاعی بایرن مونیخ تردیدهایی دارد، به‌خصوص این‌که پیوستن ماتیاس دلیخت به جمع باواریایی‌ها باعث شد امیدهای پاوار برای بازی کردن در مرکز خط دفاع، رنگ ببازد. ناگلزمان روی استفاده از این مدافع 26 ساله فرانسوی حساب می‌کند و در دو بازی ابتدایی فصل او توانست با ثابت بازی کردن، گل‌ هم بزند. در حال حاضر پاوار در پست دفاع راست از نصیر مزروعی جلوتر است و همه چیز حکایت از ماندنی شدن او در بایرن دارد.