به گزارش "ورزش سه"، حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال، پس از بازی سوپرجام در ابتدا راجع به این مسابقه گفت: تشکر می‌کنم از مسئولین استان کرمان و باشگاه گل‌گهر به دلیل میزبانی خوب‌ و به دو تیم به دلیل بازی‌ای که به نمایش گذاشتند جدا از نتیجه تبریک می‌گویم. 

 

او در مورد اساسنامه فدراسیون گفت: هیچ‌وقت فدراسیون فوتبال خودش را جدا از دیگر ارکان نظام نمی‌داند. ما ممنونیم از دولت محترم، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش که خیلی خوب کمک کردند. در این مسیر یک ساله باید تعهدات‌مان به فیفا را عملی می‌کردیم. در این مسیر نامه‌هایی به فیفا دادند و فیفا هم یک‌سری اطلاعات را تایید کرد. به زودی جلسه‌ای برگزار خواهد شد و مواردی که فیفا اعلام کرده حتما بررسی می‌شود تا اگر اختلاف نظری بوده حل شود.

 

کامرانی‌فر در مورد شرایط تیم ملی امید گفت: تیم امید وضعیتش خیلی خوب است و هیچ مشکلی ندارد و به زودی در اولین فیفادی با آقای مهدوی‌کیا تمرینات‌شان شروع می‌شود. تیم امید با تمام توان در مسابقات آتی شرکت خواهد کرد و برنامه‌ریزی‌هایش انجام شده است. من خودم با مهدوی‌کیا در تماسم و بحث استعفا مطرح نیست. ایشان با ایمیلی که به فیفا زدند از مدیریت فنی استعفا دادند و این به دلیل درگیری شخصی‌شان بوده؛ ما دوست داشتیم در آن زمینه هم کنار ما باشند ولی دیگر نماینده فدراسیون در فیفا نیستند و به زودی مدیریت فنی جدید معرفی می‌شود.

 

دبیر کل فدراسیون در مورد بدهی‌های داخلی تیم‌ها گفت: باشگاه‌هایی که بدهی دارند پنجره‌شان باز نخواهد شد و بازیکنی اضافه نخواهند کرد. یکی از موارد مجوز حرفه‌ای بحث بدهی داخلی بوده و بازیکنان داخلی طلبکار نامه‌هایی را به خارج از ایران فرستاده‌اند و باشگاه‌ها باید نسبت به پرداخت بدهی داخلی برنامه‌ریزی کنند.