به گزارش "ورزش سه"، فولاد یکی از تیم‌هایی بود که حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات زمستانی داشت. تیمی که به دلیل پنجره بسته طی 2 سال گذشته، از جذب بازیکن جدید محروم بود ولی با این وجود، آنها با غلبه بر استقلال، موفق به کسب عنوان قهرمانی جام حذفی شده بودند و روز گذشته نیز با شکست دادن پرسپولیس، کاپ سوپرجام را به اهواز بردند.

 

فولادی‌ها که از میان بازیکنان جدید خود تنها کوشکی را در ترکیب اصلی داشتند و سایر بازیکنان جدید روی نیمکت تیم نشسته بودند، موفق شدند با تک گل موسی کولیبالی از سد پرسپولیس قهرمان بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر گذشته و کاپ سوپرجام را بالای سر ببرند.

با وجود این‌که محمدرضا اکبریان داور مسابقه 6 دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده بود، اما او تا دقیقه 98 بازی را ادامه داد و این مسئله باعث افزایش استرس میان اعضای نیمکت‌نشین فولاد شده بود و اهوازی‌ها جملگی خواستار به صدا درآمدن سوت پایان بازی بودند.

به هر شکل، اکبریان سرانجام در سوت خود دمید و فولاد موفق شد با غلبه بر پرسپولیس عنوان قهرمانی سوپرجام ایران را به خود اختصاص دهد. به محض پایان این دیدار، نیمکت فولاد با خوشحالی فراوان بابت این پیروزی شیرین، به داخل زمین هجوم برد و این قهرمانی را جشن گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اعضای نیمکت نشین فولاد که در تلاش بودند شادی خود را با سرمربی تیم‌شان به اشتراک بگذارند، به سمت نکونام رفته و یکی از اعضای تدارکات باشگاه نیز از سر و کول نکو آویزان شد و تعادلش را از دست داد و روی زمین افتاد. خوشحالی ویژه و جالبی که می‌توانست منجر به آسیب دیدگی او شود.

 

اکنون نکونام با کسب 2 قهرمانی در کمتر از 5 ماه آن هم با غلبه بر استقلال و پرسپولیس، به یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایران تبدیل می‌شود. آن هم در شرایطی که ‌در ابتدای راه مربیگری خود قرار دارد.