به گزارش "ورزش سه"، در آخرین شب از هفته نخست رقابت‌های لالیگای اسپانیا، شب گذشته اتلتیکومادرید میهمان رقیب همشهری‌اش ختافه بود و این بازی را با پیروزی قاطع 0-3 به پایان رساند.

آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی که با پایان حضور قرضی‌اش در یوونتوس دوباره به اتلتیکومادرید برگشته، دو بار در دقایق 15 و 59 و آنتوان گریزمان در دقیقه 75 سه گل اتلتیکو را به ثمر رساندند.

موراتا در حالی ستاره اتلتیکو در هفته نخست لالیگا بود که آینده ای مبهم دارد و گفته می شود دیِگو سیمئونه دوست دارد این بازیکن را با کریستیانو رونالدو معاوضه کند.

سیمئونه در نشست خبری پس از بازی و در واکنش به شایعات پیرامون موراتا گفت:« مگر من مالک باشگاه هستم؟ من فقط یک مربی ام و وظیفه ام کسب موفقیت با تیم است. موراتا امشب عالی کار کرد و همان کاری که می خواستم را انجام داد. او بازیکنی فروتن و فداکار در زمین است و دوست دارم با ما ادامه دهد. هر بازیکنی برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشد، نیاز به اعتماد کادر فنی دارد. موراتا از روز نخست حضورش با جدیت کار کرده و به هیچ وجه از او نخواسته‌ام که برود.»

سیمئونه در ادامه و درباره ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، که سه پاس گل در این بازی داد، گفت:« ژوائو در حال پیشرفت است. او بازی به بازی این را ثابت می کند و پاس گل اولش به موراتا بسیار عالی بود. ژوائو در بهترین روزهای فوتبالی خودش قرار دارد و می تواند تبدیل به یک بازیکن کامل شود.»