سرمربی منچسترسیتی می گوید هنوز زمان زیادی تا پایان قراردادش مانده و صحبت برای تمدید قراردادش زود است.

پپ گواردیولا می گوید تیم او با داشتن مالکیت توپ دفاع می کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه منچسترسیتی، شاگردان پپ گواردیولا باید فردا در لیگ برتر مقابل برنتفورد صف آرایی کنند. به همین خاطر پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های مربی اسپانیایی را در ادامه می خوانید: 

مصدومان

به جز گابریل بقیه آماده هستند. کول نیز مصدوم است. ژسوس به زودی آماده خواهد شد. صبح با او صحبت کردم و حس خوبی دارد اما کاملا خوب نیست و از نظر عضلانی دچار درد است. باید مراقب باشیم.

بازگشت اریکسن

خبر خوبی است که او بازگشته تا کاری که دوست دارد و به شدت در آن خوب است، انجام دهد. مطمئنم تمام بررسی های لازم انجام شده است تا او دوباره دچار حمله قلبی نشود. خوشبختانه می تواند به فوتبال برگردد و دیدن او در بازی فردا اتفاق خوبی است.

وضعیت قرارداد

6 سال است اینجا هستم چون قهرمانی های زیادی به دست آوردیم. به اینجا آمدم چون افراد زیادی مرا به انجام این کار قانع کردند. بیشتر ماندنم در این باشگاه بستگی به نتایج دارد و نه چیز دیگری. یک سال و نیم دیگر از قراردادم باقی مانده است که زمانی طولانی است. 

دفاعی بازی کردن

گاهی اوقات یک مربی دفاعی هستم. با داشتن مالکیت توپ دفاع می کنیم. همیشه بر این باور بوده ام که بهترین زمان دفاع وقتی است که حریف توپ ندارد. هر چقدر حریف کمتر توپ داشته باشد، شانس کمتری برای گلزنی دارد.