با وجود وضعیت بحرانی خط حمله آرسنال و گیر کردن در بن بست نقل و انتقالاتی، میکل آرتتا دیگر نمی‌خواهد پیر امریک اوبامیانگ را در تیمش داشته باشد

پیر امریک اوبامیانگ از لیست آرسنال برای سفر به تور دوبی خط خورد؛ کادرفنی آرسنال به این مهاجم گابنی اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند.

طرفداری | پیر امریک اوبامیانگ 32 ساله از ماه دسامبر تاکنون در ترکیب اصلی آرسنال جای نداشته است. بازوبند کاپیتانی آرسنال از اوبامیانگ گرفته شده و میکل آرتتا به دلیل آن‌چه که بی‌انضباطی مطرح شده، از این مهاجم گابنی در ترکیب توپچی‌ها استفاده نمی‌کند. به گزارش مت لاو از تلگراف، با فرا رسیدن تعطیلات بازی‌های ملی، آرسنال قرار است برای برگزاری یک تور آماده‌سازی به دوبی سفر کند اما نام پیرامریک اوبامیانگ از لیست این سفر خط خورده است. آرسنال به اوبامیانگ اطلاع داده در لندن بماند و انفرادی تمرین کند. این در حالی است که جک ویلشر، هافبک اسبق آرسنال که با این تیم قراردادی ندارد و صرفا همراه این تیم تمرین می‌کند، قرار است با ترکیب آرسنال راهی دوبی شود!

پیر امریک اوبامیانگ اخیرا از الهلال عربستان پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند تا همچنان در اروپا بازی کند. حالا اوبامیانگ در صدر لیست مازاد توپچی‌ها قرار گرفته و آرسنال در تلاش است تا پایان پنجره نقل و انتقالات زمستانی، این بازیکن را به تیم دیگری واگذار کند. انتقال اوبامیانگ به تیمی دیگر به واسطه دستمزد سنگینی که دریافت می‌کند، آسان نیست اما آرسنال حاضر است او را حتی به صورت رایگان به تیمی دیگر قرض دهد و بخشی از دستمزد هفتگی 350 هزار پوندی او را تقبل کند. میلان، پاری سن ژرمن و مارسی تیم‌هایی هستند که وضعیت اوبامیانگ را دنبال می‌کنند.

میکل آرتتا در حالی تصمیم به کنار گذاشتن پیر امریک اوبامیانگ گرفته که وضعیت خط حمله این تیم چندان جالب نیست. توپچی‌ها برای جذب دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا اصرار زیادی داشتند اما یوونتوس گوی سبقت را از آن‌ها ربود و جذب الکساندر ایساک، مهاجم رئال سوسیداد هم خیلی سخت به نظر می‌رسد چرا که تیم اسپانیایی برای فروش مهاجم 22 ساله سوئدی‌اش بند فسخ 76 میلیون پوندی او را همین حالا به صورت کامل می‌خواهد. دومینیک کالورت لوین، مهاجم اورتون دیگر گزینه آرسنال است اما قیمت او نیز بیش از 50 میلیون پوند تخمین زده می‌شود. میکل آرتتا هم‌اکنون در دنور آمریکا به سر می‌برد تا با استن کرانکی، مالک آرسنال بر سر جذب مهاجم و وضعیت اوبامیانگ ملاقات کند.