تیم‌های پرسپولیس و فولاد در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از هفته دوم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

تیم پرسپولیس به رهبری یحیی گل‌محمدی باتوجه به تساوی هفته گذشته امشب در ورزشگاه آزادی سخت به دنبال پیروزی در مقابل فولاد است تا از کورس مدعیان جا نماند.

تیم فولاد هم که با هدایت جواد نکونام همانند سرخ‌پوشان پایتخت تنها یک امتیاز از دیدار هفته گذشته‌ کسب کرده‌اند حریف سرسختی برای پرسپولیس در بازی امشب خواهند بود.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، علی نعمتی، گولیسیانی،‌ دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، سعید صادقی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، مهدی عبدی و سروش رفیعی.

گزارش لحظه به لحظه بازی پرسپولیس - فولاد

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، مهدی شیری، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، مجید علیاری، حمید بوحمدان، محمد آبشک، احسان پهلوان، وریا غفوری، عارف آقاسی و سعید آقایی.

گزارش لحظه به لحظه پرسپولیس ۰ - فولاد ۰/ تیرک دروازه مانع گل اول سرخ‌ها

تیم داوری: پیام حیدری، سعید قاسمی، حسین مرادی، فرزاد منصوری ناظر: رحیم رحیمی مقدم.

نیمه اول

دقیقه ۸: مهدی ترابی با پاس سرلک در موقعیت تک به تک قرار گرفت که ضربه زمینی این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد. 

دقیقه ۱۵: پاس رو به عقب به مدافع پرسپولیس سرعت کمی داشت و ساسان انصاری در حال قطع کردن این پاس با تکل علی نعمتی نقش بر زمین شد تا مدافع سرخ‌ها اولین کارت زرد بازی را از داور میدان دریافت کند.

دقیقه ۱۸: ضربه آبشک از فاصله تقریباً سی متری به آرامی در اختیار علیرضا بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۳۵: حرکت انفرادی سروش رفیعی منجر به خطا چسبیده به محوطه جریمه شد اما ضربه ایستگاهی مهدی ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: فرار مهدی ترابی از جناح چپ با ورود به محوطه جریمه و ارسال او همراه بود اما ضربه نعمتی به آرامی در اختیار کنت قرار گرفت.

دقیقه ۴۰: پاس پشت مدافعان به مجید علیاری در موقعیت تک به تک رسید اما این بازیکن در مقابل علیرضا بیرانوند ناکام بود.

به روز رسانی می‌شود ...