به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در دومین بازی لیگ بیست و دوم شکستی غیرمنتظره و دور از انتظار را تجربه کرد و با سه گل در کرمان شکست خورد.
اولین گل این مسابقه روی اشتباه مجتبی حق دوست و توپ‌ربایی خوب امین کاظمیان به دست آمد که با حرکتی انفرادی نیمی از زمین را طی کرد و در دقیقه 27 دروازه پیکان را باز کرد، اما ماجرای دو گل بعدی که در دقیقه 40 و 55 به ثمر رسید متفاوت بود و روی اشتباهات متوالی فرهاد مجد کرمانشاهی ثبت شد که روز بسیار بدی را در ورزشگاه باهنر کرمان پشت سر گذاشت.
کرمانشاهی که نتوانسته واکنش مناسبی روی گل اول مسابقه  داشته باشد و البته روی گل کاظمیان هم انتظاری از او نمی‌رفت، روی گل دوم مسابقه واکنش خوبی روی شوت از راه دور بازیکن مس نداشت و دفع توپی که می‌توانست به آغوش بگیرد به محوطه جریمه سبب شد تا محمد قاسمی‌نژاد صاحب توپ شود؛ کرمانشاهی در ادامه برای اشتباه خود روی پای قاسمی نژاد رفت ولی مرتکب پنالتی شد و در ضربه پنالتی هم خلاف جهت شوت عارف رستمی حرکت کرد.
اما این پایان اشتباهات کرمانشاهی نبود. او دقایقی پیش از اینکه گل سوم به ثمر برسد، نتوانست شوت مناسبی به پاس رو به عقب مدافع تیمش بزند و این توپ با عبور از زیرپاهای او به تیرک دروازه برخورد کرد. کرمانشاهی در این صحنه خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد.
در ادامه باز هم شاهد انفعال گلر پیکان بودیم و او روی یک ضربه ایستگاهی که با سرعت بالا به محوطه شش قدم رسیده بود، واکنشی نداشت و روی خط دروازه ایستاد تا یک برخورد کوچک توپ با ضربه سر عسگری مدافع پیش تاخته تیم گل سوم بازی را رقم بزند.
البته که نمی‌توان عملکرد کرمانشاهی را دلیل باخت سه بر صفر و سنگین پیکان در کرمان عنوان کرد و تمام بازیکنان این تیم و در راس آنها مجتبی حسینی روز خوبی را تجربه نکردند تا شاگردان حسین خانی که پس از هشت سال بازی خانگی در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.
با این وصف می‌توان  برخلاف تفکرات حسینی که کرمانشاهی را در لیگ به عنوان مرد شماره یک تیم برگزیده بود، این پیش بینی را داشت که کادر فنی خوردروسازان در بازی بعدی تصمیم دیگری برای پست شماره  یک تیمش بگیرد و احتمالا این مسئولیت را مقابل نفت مسجد سلیمان به  گلری جوان بسپارد.