به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در دومین بازی لیگ بیست و دوم شکستی غیرمنتظره و دور از انتظار را تجربه کرد و با سه گل در کرمان شکست خورد.
اولین گل این مسابقه روی اشتباه مجتبی حق دوست و توپ‌ربایی خوب امین کاظمیان به دست آمد که با حرکتی انفرادی نیمی از زمین را طی کرد و در دقیقه 27 دروازه پیکان را باز کرد، اما ماجرای دو گل بعدی که در دقیقه 40 و 55 به ثمر رسید متفاوت بود.
کرمانشاهی دروازه‌بان پیکان که نتوانست واکنش مناسبی روی گل اول مسابقه  داشته باشد و البته روی شوت دیدنی کاظمیان هم انتظاری از او نمی‌رفت، روی گل دوم مسابقه واکنش خوبی روی شوت از راه دور بازیکن پیکان نداشت و دفع توپی که می‌توانست به آغوش بگیرد به محوطه جریمه سبب شد تا محمد قاسمی‌نژاد صاحب توپ شود؛ کرمانشاهی در ادامه برای اشتباه خود روی پای قاسمی نژاد رفت ولی مرتکب پنالتی شد و در ضربه پنالتی هم خلاف جهت شوت عارف رستمی حرکت کرد.
اما این پایان اشتباهات کرمانشاهی نبود. او دقایقی پیش از اینکه گل سوم به ثمر برسد، نتوانست شوت مناسبی به پاس رو به عقب مدافع تیمش بزند و این توپ با عبور از زیرپاهای او به تیرک دروازه برخورد کرد. کرمانشاهی در این صحنه خوش شانس بود که دروازه‌اش باز نشد.
البته که نمی‌توان عملکرد کرمانشاهی را دلیل باخت سه بر صفر و سنگین پیکان در کرمان عنوان کرد و تمام بازیکنان این تیم و در راس آنها مجتبی حسینی روز خوبی را تجربه نکردند تا شاگردان حسین خانی که پس از هشت سال بازی خانگی در لیگ برتر را تجربه می‌کردند، به یک پیروزی درخشان دست پیدا کنند.
با این وصف برخلاف تفکرات حسینی که کرمانشاهی را در لیگ بیست و دوم به عنوان مرد شماره یک تیم برگزیده بود، در بازی دوم گلر اصلی پیکان عملکرد خوبی نداشت تا هم شب سختی برای خودش رقم بخورد و هم تیمش.