مارکو آسنسیو تا سال 2023 با رئال مادرید قرارداد دارد اما به فکر ترک این تیم نیست.

به نظر می رسد مارکو آسنسیو رفته رفته جایگاه خود در سمت راست خط حمله رئال مادرید در این فصل را به دست آورده و آمادگی خوبی از خود نشان می دهد.

طرفداری | وینگر اسپانیایی اخیراً با یکی دیگر از شوت های از راه دور تماشایی خود مقابل گرانادا، رئال مادرید را به سه امتیاز مهمی رساند و اخیراً مصاحبه ای با EL Larguero انجام داده است:

بله، گلی که مقابل گرانادا به ثمر رساندم را بارها تماشا کردم. یک گل خیلی زیبای دیگر که بسیار مهم هم بود تا اختلاف با سویا را افزایش دهیم. سویا اصلی ترین رقیب ماست چون نزدیک ترین هستند. سایر رقبا فاصله زیادی دارند.

بنزما برای ما بازیکن بسیار مهمی استف وقتی درون زمین نیست کار ما سخت می شود. طی این سال ها از هر لحاظ خیلی پیشرفت کرده است. او یک الهام بخش است.

ام باپه؟ باید ببینیم در پایان فصل به ما ملحق می شود یا نه. همیشه می خواهم با بهترین ها بازی کنم و ام باپه یکی از بهترین هاست. اگر او به ما ملحق شود مطمئنم رابطه بسیار خوبی خواهیم داشت. هرگز به فکر ترک رئال مادرید نبوده ام. مکالمات زیادی با آنچلوتی داشته ام و او به من اعتماد به نفس داده، که البته باید این اعتماد را درون زمین هم کسب کنم. نسبت به چیزهایی که او از من می خواهد، احساس بسیار راحتی می کنم.

سرخیو راموس بعد از بازی مقابل گرانادا به من پیام داد. او بازی را تماشا کرده بود و بابت گلزنی به من تبریک گفت. به او گفتم که امیدوارم مقابل ما بازی کند تا با او روبرو شوم.