به گزارش "ورزش سه"، سال های نه چندان دور صبح ها که سوت کارخانه های نساجی به صدا در می آمد پدران زیادی راهی کارخانه ها می شدند تا پارچه تولید کنند. امروز اگر چه از آن کارخانه ها خبری نیست و خیلی هایشان سوت و کور است اما خاطرات هم چنان باقی مانده است و تیم نساجی هم چنان میان مردم محبوب است. به یاد داریم در یکی دو دهه اخیر نساجی حتی حضور در لیگ دو را هم تجربه کرد اما هیچ گاه استادیوم شهید وطنی به هنگام حضور نساجی خالی از تماشاگر نشد.

نساجی دیروز بعد از یک سال و اندی به قا ئمشهر برگشت تا آخرین تمرینات پیش از بازی با ملوان را در استادیوم شهید وطنی پشت سر بگذارد؛ جالب است تماشاگران متعددی برای تماشای این جلسه از تمرین به استادیوم آمده بودند و حضور پرشور آنها به شاگردان حمید مطهری روحیه دادو حتی در بین تماشاگران خانم ها هم دیده شدند و پیش بینی می شود در صورتی که مجوز 100 درصدی برای حضور تماشاگر در بازی با ملوان صادر شود در استادیوم شهید وطنی قا ئمشهر جای سوزن انداختن نخواهد بود.

نساجی بعد از قهرمانی در جام حذفی در فصل گذشته همه را به خود امیدوار کرده است و نشان داد حتی یارای خود نمایی در بازی های لیگ برتر را هم دارد. بطوریکه هفته گذشته هم نمایش خوبی در برابر سپاهان مدعی قهرمانی داشت و در شرایطی با نتیجه دو بر یک شکست خورد که در نیمه دوم حتی می توانست گل مساوی را هم به ثمر برساند.

نساجی – ملوان؛ آخرین تقابل آنها در استادیوم شهید وطنی به بازی های حذفی برمی گردد. در مسابقه ای که ملوان به عنوان تیم لیگ یکی نساجی را دو بر یک شکست داد. حالا نساجی می کوشد در اولین دیدار خانگی در فصل جدید و اولین بازی بعداز 393 روز در استادیوم شهید وطنی پیروزی را به این تماشاگران مثال زدنی هدیه کند.