منچسترسیتی استعداد اول فوتبال آرژانتین را به ترکیب تیمش اضافه خواهد کرد

خولیان آلوارز، مهاجم 20 ساله ریورپلاته با درخششی که در ماه‌های اخیر داشته، نامش را بر سر زبان‌ها انداخته و این باعث شد بزرگ‌ترین تیم‌های اروپا وضعیت او را دنبال کنند.

طرفداری | منچسترسیتی گوی سبقت را از سایر رقبا ربود و توانست انتقال خولیان آلوارز را نهایی کند. به گزارش فابریتزیو رومانو، منچسترسیتی برای خرید خولیان آلوارزی که تا پایان سال 2022 با ریورپلاته قرارداد داشت، مبلغ 18.5 میلیون یورو به علاوه پاداش و مالیات را به این باشگاه آرژانتینی پرداخت می‌کند. قرارداد آلوارز با منچسترسیتی تا ژوئن 2027 اعتبار دارد اما انتظار می‌رود او حداقل شش ماه به طور قرضی در ریورپلاته به فوتبالش ادامه دهد. 

بیشتر بخوانید: غیر رسمی؛ خولیان آلوارز به منچسترسیتی پیوست

منچسترسیتی، آلوارز را یک استعداد برای آینده می‌داند و خرید این مهاجم 170 سانتی‌متری، ارتباطی به اقدام آن‌ها برای خرید مهاجمی بزرگ در تابستان پیش رو نخواهد داشت. سیتیزن‌ها کار این انتقال را به راحتی تمام کردند زیرا منچستریونایتد که نامش در رابطه با جذب این مهاجم تیم ملی آرژانتین مطرح شده بود، اصلا مذاکراتش با ریورپلاته پیشرفته نشد.

خولیان آلوارز قابلیت بازی به عنوان مهاجم نوک، مهاجم دوم و وینگر را دارد، پنج بار پیراهن تیم ملی آرژانتین را به تن کرده و در 96 مرتبه‌ای که برای ریورپلاته بازی کرده، توانسته آمار بسیار خوب 36 گل و 25 پاس گل را به ثبت برساند. برای آشنایی بیش‌تر با خولیان آلوارز، پیشنهاد می‌کنیم مطلب آماری زیر را مطالعه کنید: