به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست لیورپول در فینال لیگ قهرمانان بود که شایعاتی در مورد احتمال جدایی سادیو مانه از این باشگاه بعد از هفت سال شنیده شد و چند روز بعد شاهد انتشار تصویری از این مهاجم گلزن در لباس بایرن مونیخ بودیم. باشگاه لیورپول و یورگن کلوپ خیلی برای ماندن سادیو مانه تلاش کردند، اما این بازیکن سنگالی به دنبال چالشی جدید بود و در نهایت لیگ برتر را به مقصد بوندس‌لیگا ترک کرد.

اما سادیو مانه در همین مدت کوتاه حضور در ترکیب بایرن مونیخ ارزش های خود را نشان داده و به مهاجم اصلی این تیم تبدیل شده است. او از همان اولین مسابقه رسمی در سوپرجام آلمان روند گلزنی های خود را آغاز کرد و به نظر می رسد مانه امید اول کسب عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا، بعد از مهاجرت ستاره هایی چون روبرت لواندوفسکی و ارلینگ هالند باشد. اما او در جریان بازی بایرن برابر بوخوم دست به حرکتی فوق العاده و جوانمردانه زده و خودش به کمک داور اشاره کرد که گل مردودی را وارد دروازه حریف کرده است.

تصاویر حاکی از آن است که سادیو مانه در جریان پیروزی 7-0 بایرن مونیخ مقابل بوخوم و پس از گلزنی ناخواسته با دست، به دست خود اشاره کرد و به کمک داور چشمک می زند تا به نوعی به او پیغام دهد که مرتکب تخلف شده و این گل باید مردود اعلام شود. جالب اینجاست همین اتفاق نیز رخ داده و گل پنجم بایرن مونیخ قبول نمی شود. اما این رفتار فوق العاده سادیو مانه از سوی بسیاری تحسین شده و این ستاره سنگالی به شدت مورد ستایش و تمجید قرار گرفته است.