سرمربی منچسترسیتی دلیلی برای نارضایتی از عملکرد تیمش نمی بیند. 

پپ گواردیولا در مورد پیروزی 2-0 منچسترسیتی برابر برنتفورد صحبت کرده است. 

طرفداری | منچسترسیتی در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس توانست برنتفورد را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد و در صدر جدول 60 امتیازی شود. پپ گواردیولا، سرمربی سیتیزن ها در مصاحبه پس از بازی با BT Sport در خصوص عملکرد شاگردانش گفت:

حمله کردن مقابل برنتفورد به شدت کار سختی است. آنها در زمین جنگنده ظاهر می شوند، از بالا پرس می کنند و وقتی که ما شروع به بازی سازی می کنیم، پرس این تیم به یک دفاع عمقی تبدیل می شود. توانستیم با صبور بودن و مرتکب اشتباه نشدن، نتیجه لازم را کسب کنیم. از عملکرد بچه ها کاملا راضی هستم. تنها یک شوت در چارچوب دریافت کردیم، چند کرنر به حریف دادیم و صبور بودیم. بازی مقابل حریفی که با 10 نفر در عمق و داخل محوطه جریمه دفاع می کند بسیار دشوار است.

کورس قهرمانی؟ لیورپول هنوز باید دو بازی انجام دهد تا به تعداد بازی های ما برسد، پس از آن است که می توانیم به فاصله امتیازی توجه کنیم. هنوز 14 بازی باقی مانده و امتیازات زیادی وجود دارند که باید برای کسب آنها به میدان برویم، بازی هایی سخت به مانند بازی امروز. این که توانسته ایم در این مقطع از فصل به رکورد 60 امتیاز برسیم حقیقتا چشم گیر است، تا اینجای فصل کار فوق العاده ای انجام داده ایم.