به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم و پرسپولیس در حالی به مصاف یکدیگر رفته‌اند که شاگردان یحیی گل‌محمدی امیدوارند با حضور لوکادیا نخستین برد فصل را به دست بیاورند.

هفته سوم لیگ برتر
ورزشگاه امام خمینی اراک/ بدون تماشاگر
گروه داوری: امیر عرب براقی، علیرضا ایلدروم، محمدجواد مداح، احمد محمدی/ ناظر: هدایت ممبنی

ترکیب آلومینیوم:

حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، علیرضا نقی زاده، والنتینو یوئل، محمود قائد رحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، محمدرضا آزادی، میلاد فخرالدینی

سرمربی: مهدی رحمتی

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

شرح گل:

آلومینیوم 0 - پرسپولیس 1 (میلاد سرلک- دقیقه 44): پاس تک ضرب ترابی در محوطه جریمه به سرلک رسید و در حالی که مدافعان آلومینیوم به هوای آفساید ایستاده بودند، او توپ را از کنار سر دروازه‌بان حریف عبور داد و تیمش را به گل رساند.

دقایق حساس:

دقیقه 8: پاس امید عالیشاه در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید اما ضربه او به تور کنار دروازه خورد.

دقیقه9: ارسال سعید صادقی به محوطه جریمه آلومینیوم با ضربه سر زاپاتا به سمت دروازه خودی همراه شد که پورحمیدی توپ را مهار کرد و مانع باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 28: شوت هانسل زاپاتا از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 35: شوت قائدرحمتی با دخالت مدافعان پرسپولیس راهی کرنر شد.

دقیقه 39: شوت قائدرحمتی در اختیار بیرانود قرار گرفت.

دقیقه 42: یک ضربه دیگر از مهدی ترابی از داخل محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد.

حاشیه
*در صحنه ای که ترابی اعتقاد به کرنر داشت، کمک داور پرچم کرنر زد اما داور بازی مدعی بود توپ مستقیما به اوت رفته است. یحیی گل‌محمدی با انتقاد از داور مدعی شد او باید با توجه به زاویه کمک، حرف او‌‌‌ را قبول می‌کرد.

*مهدی رحمتی پیش از بازی در حال گرفتن عکس یادگاری با فرشاد فرجی بود که سروش رفیعی با شیطنت خود پشت سر این دو، واکنش سرمربی آلومینیوم را در پی داشت.

* به گفته باشگاه پرسپولیس، در حالی که اعلام شده بود بازی امروز بدون تماشاگر برگزار می‌شود و تیم میزبان از حضور هواداران خود محروم است، حدود ۵۰۰ هوادار در ورزشگاه امام خمینی اراک‌‏ حاضر هستند و از تیم میزبان حمایت می‌کنند!

* ضربه اسماعیلی فر به شکلی برعکس راهی دروازه خودی شد تا یک کرنر به آلومینیوم برسد.

* میلاد سرلک به اولین گلزن فصل پرسپولیس تبدیل شد.