به گزارش "ورزش سه"، رضا جعفری بازیکن تیم نساجی پس از تساوی برابر ملوان به خبرنگار ورزش سه گفت: ما برای برد به زمین مسابقه رفته بودیم و می خواستیم هواداران را خوشحال کنیم ولی روی اشتباه تیمی و داور گل خوردیم. کمک داور باید در آن صحنه آفساید اعلام می کرد اما این اتفاق رخ نداد. بعد از دریافت گل برای زدن گل های بعدی تلاش کردیم، چون آقای مطهری گفته بود که تیم ملوان روی پرتاب اوت برنامه دارند و در بازی با استقلال نیز از این طریق به گل رسیدند. در نهایت نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم.

او که زمینه ساز گل اول نساجی بود ادامه داد: گلی که به ثمر رساندیم، حاصل تلاش همه بازیکنان بود. این کاری بود که از دست من و کریم اسلامی بر می آمد ولی متأسفانه نتوانستیم از گلمان محافظت کنیم. آقای مطهری همیشه می گوید تیمی شخصیت دارد که گل نخورد که متاسفانه ما گل خوردیم و نشد به بازی برگردیم.

بازیکن نساجی در مورد اینکه آنها بعد از یکسال در ورزشگاه وطنی بازی کردند، گفت: من از تیمی آمدم که هوادار نداشت و دیدن این هواداران پرشور برایم لذت بخش بود. گرچه دو بار آن ها را در جام حذفی  دیدم اما جو ‌لیگ‌ برتر و همچنین بازی در استادیوم وطنی فرق می کند. سال گذشته بیشتر مسافر بودیم. در دیدار قبلی با انگیزه بیشتری وارد زمین شدیم تا هواداران پیروزی تیم را از نزدیک ببینند ولی اینگونه نشد. امیدوارم در بازی های بعد بتوانیم آن ها را خوشحال کنیم.

جعفری در پایان در مورد دیدار با پیکان افزود: پیکان نشان داده تیم خوبی است و آقای حسینی کارش را بلد است. ما برای برد به زمین مسابقه می رویم. پیکان هم مثل سایپا هوادار ندارد ولی اگر بنا به حضور تماشاگر باشد، طرفداران ما به تهران می آیند و به نوعی این بازی هم خانگی حساب می شود. ما باید خودمان را بالا بکشیم چون تیم قدرتمندی هستیم.