به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو مهاجم گلزن و پرتغالی شیاطین سرخ، به‌دنبال راهی برای فرار از اولدترافورد است و می‌خواهد به هر طریقی در فصل جاری در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. ژرژ مندس، مدیر برنامه رونالدو، این بازیکن را به ناپولی پیشنهاد داده و قصد دارد شرایطی را فراهم کند که باشگاه انگلیسی نیز ویکتور اوسیمن، ستاره نیجریه‌ای ناپولی را با مبلغی بیش از 100 میلیون یورو به‌خدمت بگیرد. بدین‌ترتیب در صورت توافق طرفین و با پرداخت شدن بخشی قابل توجهی از دستمزد رونالدو از سوی مدیران یونایتد، این بازیکن نیز به‌صورت قرضی به سری آ نقل مکان کند.

اما حالا ادو آگیره در جریان برنامه‌ای در شبکه ال چیرینگیتو فاش کرد که ستاره پرتغالی تمایلی به پیوستن به ناپولی ندارد. این روزنامه‌نگار اسپانیایی یکی از نزدیک‌ترین دوستان رونالدو است و زمانی که این بازیکن برای یوونتوس بازی می‌کرد، اغلب در تورین به دیدار او می‌رفت.

همچنین منچستریونایتد در حال حاضر فاصله زیادی تا جذب آنتونی، ستاره آژاکس با رقمی در حدود 100 میلیون یورو ندارد و بنابراین سرمایه گذاری مشابهی برای ویکتور اوسیمن بعید به نظر می‌رسد. بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد ماندن رونالدو در اولدترافورد قطعی شده و اگر اتقاق عجیبی طی 72 ساعت آینده رخ ندهد، بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان در این فصل، این تورنمنت را از تلویزیون تماشا خواهد کرد. رونالدو در طول سه سال حضور در یوونتوس و لیگ ایتالیا، در 134 بازی با لباس بیانکونری 101 گل به ثمر رساند.