به گزارش "ورزش سه"، سباستین هالر در ماه جولای و با قراردادی 34.5 میلیون یورویی به دورتموند پیوست. این تیم بوندسلیگا به دنبال جذب جانشینی برای ارلینگ هالند منچسترسیتی بود و با ستاره بلندقامت و سابق آژاکس به توافق دست یافت. اما حال این مهاجم ساحل عاج در اردوی پیش فصل بد شد و در ادامه سرطان سباستین هالر تشخیص داده شد. البته این بازیکن 28 ساله در حال حاضر در مسیر بهبودی قرار داشته و مدعی شد از همین حالا در حال برنامه ریزی برای بازگشت به زمین و گلزنی با لباس دورتموند است.

سباستین هالر گفت: "من هر روز پیاده روی کرده و شرایط بدنم را مورد بررسی قرار می دهم. بعد از گذشت دو هفته شرایط چندان بدی نداشته و حتی در همان سطح چند ماه پیش هستم. این نشانه خوبی است و امیدوارم اوضاع همینطور باقی بماند، زیرا در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم.

مسیر بازگشت به فوتبال؟ اجازه دهید بگویم که الان بهترین زمان برای برداشتن قدم در این مسیر نیست و رخ دادن این اتفاق چند ماه طول می کشد. مهم این است که حجم عضلانی زیادی را از دست ندهم. باید شرایط خوب فیزیکی خود را حفظ کنم و یک ماه قبل از بازگشت به زمین، دوباره با توپ کار خواهم کرد. حالا مهمترین چیز این است که از نظر جسمانی احساس خوبی داشته باشم. اولین هدف من بازگشت به زمین، بازی برای دیوار زرد و به ثمر رساندن اولین گل با لباس دورتموند است و این لحظه ای زیبا و احساسی برای من خواهد بود."