مدافع لیورپول معتقد است با وجود برد مقابل لستر، این تیم همچنان فاصله زیادی با منچسترسیتی صدرنشین دارد.

اندی رابرتسون معتقد است منچسترسیتی در صدر جدول هنوز دور از دسترس است.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لیورپولی ها شب گذشته مقابل لسترسیتی صف آرایی کردند و توانستند با دو گل به راحتی پیروز شوند. با این اتفاق فاصله لیورپول با منچسترسیتی صدرنشین مجددا به 9 امتیاز کاهش پیدا کرد. قرمزهای آنفیلد یک بازی عقب افتاده نیز دارند و می توانند فاصله با تیم گواردیولا را باز هم کمتر کنند. با این وجود اندی رابرتسون معتقد است فاصله تیمش با منچسترسیتی همچنان خیلی زیاد است. او در پاسخ به این سوال که آیا لیورپول می تواند جام قهرمانی را از منچسترسیتی بگیرد، گفت:

تنها راه جواب دادن به این سوال این است که نتایج خوبی بگیریم. فاصله مان با این تیم هنوز خیلی زیاد است. فقط باید به فشار آوردن به آنها ادامه دهیم. باید مراقب خودمان باشیم. رقابت جذابی خواهد بود چون ما همچنان در 4 تورنمنت حضور داریم. 

او در مورد پیروزی مقابل لستر گفت:

 بازی مقابل لسترسیتی هیچوقت آسان نیست اما در زمان درست از فرصت هایمان استفاده کردیم. وقتی بازیکنانی مثل دیوگو ژوتا را در تیم دارید که با اعتماد به نفس بالا بازی می کند، همیشه بر این باور هستید که می توانید گلزنی کنید. پیروزی مهمی به دست آوردیم و توانستیم دروازه مان را بسته نگه داریم اما حالا باید از آن گذر کنیم.

رابرتسون معمولا در سمت چپ با مانه هم بازی است اما شب گذشته در کنار دیاز بازی کرد. او در مورد هم تیمی کلمبیایی خود گفت:

اسپانیایی من چندان خوب نیست اما توانستیم در بازی شب گذشته موفق ظاهر شویم. در 5 سال گذشته همکاری خوبی با سادیو مانه داشتم. او بعد از قهرمانی در جام ملت های آفریقا با اعتماد به نفسی بالا برمی گردد اما حالا دستمان در خط حمله بازتر است و رقابت زیادی وجود خواهد داشت. بعد از تماشای دیاز در اولین جلسه تمرین مطمئن شدم اینجا مشکلی نخواهد داشت. به نظرم او در اولین بازی فیکسش عالی بازی کرد و هواداران هم خیلی خوب از او استقبال کردند.