به گزارش "ورزش سه" دو تیم پیکان و نساجی مازندران در ورزشگاه پاس قوامین به دیدار هم رفتند که این بازی بدون گل به پایان رسید. اما یک برخورد بحث برانگیز در درون محوطه جریمه و کارت قرمز داور و نزدیک به ۱۰ دقیقه قطع بازی حواشی را در این مسابقه به اوج رساند. 
رضا جعفری، بازیکن تیم نساجی در مصاحبه بعد از پایان مسابقه به خبرنگاران گفت: ابتدا به تیم خوب پیکان و مجتبی حسینی تبریک می‌گویم. بازی بسیار سختی بود و تیم پیکان جوان و جنگنده بود. اما مورد اصلی صحبت من در مورد داوری است. من هر هفته بعد از بازی‌ها مصاحبه می کنم و در مورد داوری صحبت می‌کنم. صحنه های واضح برای تیم ما گرفته نمی‌شود. من تنها کسی بودم که هفته قبل مصاحبه کردم و گفتم صحنه گل آفساید بود.

بازیکن دو فصل اخیر تیم نساجی ادامه داد: من قصد اتهام زدن یا تایید عمدی بودن این اشتباهات داوری را ندارم‌ اما واقعاً اشتباهات بچگانه‌ای به شکل متوالی تکرار می‌شود که هر بیننده عادی و حتی بدون تخصص داوری هم متوجه این اتفاقات می‌شود. داور در ابتدا خطا گرفت بعد نظرش را بگرداند. در کل عجیب و غریب بود.

هافبک نساجی در پایان گفت: می‌خواستم بگویم هر هفته من اعتراض می‌کنم اما متاسفانه هفته بعد اوضاع بدتر می‌شود و یک داور ناشناخته تر، نمی‌گویم نابلدتر، برای ما می‌گذارند و دوباره همان اتفاق تکرار می‌شود. همین می‌شود که امتیاز از دست می‌دهیم و آخر فصل دربدر به دنبال امتیاز می‌گردیم اما در آن زمان کسی این اتفاقات داوری را یادش نمی آید.