سیمون رولفس در تلاش است همین حالا سردار آزمون را به بای آرنا بیاورد؛ انتظار می‌رود لوکاس آلاریو هم به زودی این تیم را ترک کند

سردار آزمون از تابستان 2022 رسما بازیکن بایرلورکوزن خواهد بود؛ او چند روز پیش با ترک بدون اجازه اردوی زنیت، قرارداد پنج ساله‌اش را با بایرلورکوزن امضا کرد و به صورت رایگان به جمع شیرها می‌پیوندد.

طرفداری | به گزارش بیلد، بایرلورکوزن برای تقویت خط حمله خود، می‌خواهد از همین حالا از سردار آزمون در ترکیب تیمش بهره ببرد. سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن شیفته بازی سردار آزمون است و اصرار دارد این مهاجم 27 ساله ایرانی از همین حالا به ترکیب شیرها اضافه شود. بایرلورکوزن که هم اکنون در رده سوم بوندسلیگاست، جهت تقویت ترکیب تیمش در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، می‌خواهد سردار آزمون را از همین ژانویه به خدمت گیرد و آن‌ها برای راضی کردن زنیت، پیشنهادی 3 میلیون یورویی ارائه کرده‌اند. این در حالی است که باشگاه زنیت به خاطر خروج بی‌اجازه سردار آزمون از اردوی این تیم، در نظر دارد جریمه سنگینی برای او در نظر بگیرد.

سردار آزمون به بایرلورکوزن پیوست / رسمی

در صورت انتقال سردار آزمون به بایرلورکوزن در همین ژانویه، انتظار می‌رود لوکاس آلاریو، مهاجم 29 ساله آرژانتینی، بای آرنا را ترک کند. این در حالی است که مدیر برنامه‌های آلاریو پس از جذب سردار آزمون اعلام کرده بود موکلش در تابستان قطعا از بایرلورکوزن جدا می‌شود. بایرلورکوزن برای فروش آلاریو، 8 میلیون یورو می‌خواهد و دو مشتری جدی خواهان جذب این مهاجم آرژانتینی هستند.