کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با ویارئال حاضر شد.

رئال مادرید، صدرنشین لالیگا روز شنبه از ساعت 18:45 میهمان ویارئال خواهد بود. در آستانه دیدار حساس مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان کارلو آنچلوتی هفته سختی خواهند داشت.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، سرمربی ایتالیایی در صحبت های پیش از بازی گفت:

ویارئال خیلی خوب کار می کند. مثل همیشه بازی سختی خواهد بود اما ما به خودمان اطمینان داریم. آنها روند خوبی را سپری می کنند و کیفیت خوبی درون تیمشان دارند. این گروه از بازیکنان انگیزه بالایی برای ادامه روند پیروزی ها دارند. کسب پیروزی به شما انگیزه می دهد تا دوباره پیروز شوید. دلیل اینکه آنها در کارنامه خود عناوین زیادی فتح کرده اند این است که بسیار با انگیزه هستند.

کریم بنزما؟ حس بسیار خوبی داریم. او هنوز به صورت انفرادی تمرین می کند و منتظر هستیم تا تمرینات گروهی را از سر بگیرد. باید تا روز یکشنبه یا دوشنبه برای تصمیم گیری صبر کنیم. به فکر سلامتی بنزما هستیم. اگر ریسکی وجود داشته باشد اجازه بازی به او نخواهیم داد. باید شرایط را ارزیابی کنیم اما اگر بنزما مقابل پاری سن ژرمن بازی کند به خاطر این است که حال خوبی دارد و ریسکی وجود نداشته است. حس کلی من و پزشکان تیم بسیار مثبت است.

لوکا یوویچ هم حس بسیار بهتری دارد و کووید را پشت سر گذاشته است. او خوب تمرین می کند و مقابل گرانادا هم خوب کار کرد و بله ممکن است فردا به میدان برود. این به رویکرد ما بستگی خواهد داشت، اگر به بازیکنی باهوش داخل محوطه جریمه احتیاج داشته باشیم از او استفاده خواهیم کرد، اگر به دنبال مالکیت توپ باشیم، از بازیکن دیگری استفاده خواهیم کرد.

گرت بیل؟ رابطه ام با او بسیار خوب است. خیلی خوب هم تمرین می کند. آماده بازی است. در بازی های اخیر به میدان نرفته چون 100% آماده نبود اما حالا آماده است. ما هنوز در مورد پاری سن ژرمن صحبت نکرده ایم و آماده هم نشده ایم. فقط به فکر بازی با ویارئال هستیم.

یک هفته استراحت برای وینیسیوس خیلی خوب شد. فکر می کنم حالا به بهترین فرمش بازی خواهد گشت. سیستم چرخشی؟ من این کار را می کنم. خیلی از بازیکنان بازی کرده اند. لوکاس، کارواخال، والورده، کاماوینگا، آسنسیو، رودریگو، هازارد،... من سیستم چرخشی را به کار می برم. وقتی بازیکنی خسته باشد این سیستم اعمال می شود و این اتفاق نیفتاده چون بازیکنانم خسته نیستند.

فرلاند مندی بازی فردا را از دست داد اما برای بازی با پاری سن ژرمن در دسترس خواهد بود. دوست دارم دقایق بازی بیشتری در اختیار والورده قرار دهم. برای کسب پیروزی در بازی فردا بهترین ترکیب ممکن را به میدان می فرستم. بعد از آن فرصت کافی برای ریکاوری خواهیم داشت.