پرسپولیس که با دو برد متوالی آماده بازی با شاگردان ساکت الهامی شده، در شرایطی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی به مصاف هوادار خواهد رفت که تقابل دو تیم در فصل گذشته برنده نداشت و رضا عنایتی در هر دو بازی رفت و برگشت موفق شد شاگردان یحیی گل‌محمدی را متوقف کند و حالا پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول، به دنبال گرفتن هر سه امتیاز این بازی و البته شکست طلسم نبردن هوادار است.

هفته پنجم لیگ برتر

دوشنبه ۱۴ شهریور

هوادار – پرسپولیس ساعت ۱۹

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، نعتمی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، امید عالیشاه و یورگن لوکادیا

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، عزت الله پورقاز، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، محسن سفید چقایی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، معین عباسیان، سیدمحمد میری، بابک مرادی و محمدجواد محمدی

گزارش بازی:

دقیقه ۴: ارسال معین عباسیان از روی ضربه کرنر موقعیت خطرناکی را خلق کرد که داور خطای مهاجم هوادار روی بیرانوند را اعلام کرد.

دقیقه ۸: فرصت خوب برای سعید صادقی که توپ با تعلل هافبک پرسپولیس به کرنر فرستاده شد.

دقیقه ۹: فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ارسال بلند عالیشاه در یک رفت و برگشت توسط اسماعیلی‌فر به بیرون زده شد.

دقیقه ۱۳ گل پرسپولیس: پاس از پشت محوطه اسماعیلی‌فر به سعید صادقی برای خود دانیال کاشته شد و پاس مدافع راست پرسپولیس به دهانه دروازه با ضربه لوکادیا تبدیل به گل شد.

دقیقه ۲۰: فرصت عالی برای پرسپولیس از سمت راست با حرکت و پاس سعید صادقی همراه شد که با ضربه محکم لوکادیا از بالای دروازه به بیرون رفت تا فرصت بسیار مناسبی برای سرخپوشان از دست برود.

دقیقه ۲۶: سانتر سعید صادقی با ضربه سر گولسیانی همراه شد و میلاد فراهانی با جایگیری مناسب توپ را در آغوش گرفت.

دقیقه ۳۵ گل دوم پرسپولیس: سعید صادقی که در نیمه اول دیدار برابر هوادار ستاره سرخ ها بود با یک حرکت در عرض محوطه جریمه با ضربه پای چپ به زیبایی گل دوم سرخ ها را به ثمر رساند.