به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا فردا شب در نوکمپ و از هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان میزبان ویکتوریا پلژن است. بارسا شروع خوبی در فصل جاری داشته و پس از سه پیروزی متوالی حالا قصد دارد شروعی قاطعانه در لیگ قهرمانان داشته باشد.

ژول کُنده، مدافع فرانسوی جدید بارسا، در نشست خبری این بازی گفت:« همه برای شروع لیگ قهرمانان هیجان زده‌ایم و انگیزه بالایی داریم. هر بازیکنی دوست دارد در لیگ قهرمانان به میدان برود و برابر ویکتوریا پلژن هدفی جز پیروزی نداریم. تمرکز کامل تیم روی بازی فرداست. شرایط خودم نیز خوب است و البته هنوز باید خودم را با سبک بازی بارسلونا وفق بدهم. در بارسا کاملا راحتم و به خوبی نیز از من استقبال شد. می خواهم همچنان یاد بگیرم و پیشرفت کنم.»

کُنده ادامه داد:« دو بازی را به خاطر مشکل ثبت قراردادم از دست دادم ولی به باشگاه اطمینان کامل داشتم. حالا هم خیالم راحت است و تنها به فوتبال فکر می کنم. خوشبختانه بارسا امسال به خوبی تقویت شده و مدعی همه جام ها هستیم. وقتی برای بارسا بازی می کنید، باید برای فتح لیگ قهرمانان و دیگر جام ها بجنگید.»

نیمکت نشینی های جرارد پیکه:« مطمئنم پیکه نقش مهمی در فصل جاری خواهد داشت. او یکی از کاپیتان هاست و حضورش در بارسا بسیار مهم است.»

توصیه های ژاوی:« ژاوی خواسته هایی متفاوت از من دارد. سبک بازی بارسا با سویا متفاوت است و می خواهم بازیکن مهمی برای تیم باشم. ژاوی از من می خواهد هم در دفاع و هم در حمله مشارکت کنم. او به من توصیه می کند تا از منطقه ام خارج شوم و به تیم در حملات نیز کمک کنم.»

سطح بالای رقابت در بارسا:« اصلا شگفت زده نشدم و می دانستم که بارسلونا در هر پست، دو یا سه بازیکن بزرگ دارد. تیم به خوبی تقویت شده و هر چه رقابت بیشتر باشد، به سود تیم خواهد بود.»

گروه مرگ لیگ قهرمانان:« گروه سختی است و باید به مصاف تیم های بزرگی برویم. این بسیار هیجان انگیز است. بارسلونا یک تیم کامل و مملو از استعدادهای بزرگ است و حس خوبی داریم. معتقدم حریفان باید از رویارویی با ما نگران باشند چون تیم خطرناکی هستیم. آنها باید بارسا را جدی بگیرند. مطمئنم که می توانیم به دور بعد صعود کنیم.»