به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ سال 2016 و زمانی که تنها 18 سال داشت، از ستاره سرخ بلگراد به بنفیکا پیوست. او تا سال 2019 در عضویت این باشگاه بود، هرچند که از سال 2017 برای آینتراخت فرانکفورت به صورت قرضی بازی می کرد و سپس قرارداد او دائمی شد. یوویچ که پس از سه فصل تلخ در رئال اخیرا به فیورنتینا پیوسته، در مصاحبه با وبسایت یوفا و در مورد اولین بازی در لیگ قهرمانان، خاطره جالبی تعریف کرد.

یوویچ در این رابطه گفت:« اولین بازی ام در لیگ قهرمانان را خوب به یاد دارم. من تازه به بنفیکا پیوسته بودم و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بایرن مونیخ می رفتیم. 18 سال داشتم و از دقیقه 85 وارد زمین شدم. واقعا هیچ درکی از آن شرایط نداشتم.»

یوویچ ادامه داد:« یک ضربه ایستگاهی برای بایرن اعلام شد و من مات و مبهوت به روبرت لواندوفسکی و آرتورو ویدال نگاه می کردم. با خودم می گفتم، اینجا چه می‌کنم؟ چطور چنین چیزی ممکن است؟ من مقابل لواندوفسکی؟ خواب می بینم؟ حتی یک ضربه به سمت دروازه هم زدم که مانوئل نویر گرفت. هنوز در ابتدای راه بودم و همانجا فهمیدم که برای رسیدن به سطح بازیکنی مثل لواندوفسکی باید بسیار تلاش کنم. آن بازی را هرگز فراموش نخواهم کرد.»