شاگردان یحیی گل‌محمدی در شرایطی به مصاف تیم رضا مهاجری خواهند رفت که صدرنشین لیگ امیدوارند با دست پر از مسجدسلیمان به تهران برگردند و چهارمین برد متوالی‌شان را در این شهر جشن بگیرند هر چند که نفت مسجدسلیمان، در بازیهای گذشته نشان داده تیم متفاوتی به نسبت فصل گذشته است و بعد از متوقف کردن استقلال، حالا دوست دارد از پرسپولیس هم امتیاز بگیرد.

اطلاعات بازی:

شنبه ۱۹ شهریور

هفته ششم لیگ برتر

نفت مسجدسلیمان – پرسپولیس ساعت ۲۰

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، حمیدرضا افشون، علیرضا مرادی و امیر ایار

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، یورگن لوکادیا

ترکیب نفت مسجدسلیمان: سعید جلالی راد، مجتبی مقتدایی، علیرضا دغاغله، عقیل کعبی، سامان نریمان جهان، حسین شنانی، پیمان رنجبری، علیرضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری، اسماعیل بابایی

گزارش بازی:

دقیقه ۱۲ گل اول نفت مسجد سلیمان: ارسال روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر دهقانی به صورت پاس همراه شد و سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با شوت سرکش دروازه بیرانوند را هدف گرفت و تیمش را به گل رساند.

دقیقه ۲۲: سعید صادقی در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک با جلالی راد قرار گرفت اما نتوانست او را دریبل کند و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۳۰: اشتباه در خط دفاعی پرسپولیس باعث شد تا سامان نریمان جهان از میانه میان در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. او ضربه آخر را به صورت چیپ زد که ضربه با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: پرسپولیس با لوکادیا به گل رسید که این گل را داور آفساید اعلام کرد. اعلام آفساید اعتراض شدید اعضای کادر فنی و هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

دقیقه ۵۴: یورگن لوکادیا پنالتی را که خودش گرفته بود را به گوشه سمت چپ دروازه نفت مسجدسلیمان زد و به زیبایی دروازه این تیم را باز کرد.

دقیقه ۵۸: بلافاصله بعد از آغاز دوباره بازی، حسین شنانی و پورعلی گنجی در محوطه پرسپولیس در کورس بودند که شنانی روی زمین افتاد و داور بازی را ادامه داد. همین صحنه دوباره سکوها را متشنج کرد. کادر فنی نفت برای اعتراض بلند شدند. پرتاب دوباره اشیا از سوی تماشاگران باعث شد تا بازی بار دیگر متوقف شود.

دقیقه ۶۲: رضا مهاجری هواداران نفت مسجد سلیمان را دعوت به آرامش کرد و بازی دوباره از سر گرفته شد

دقیقه ۷۰: روی یک ارسال از سمت راست خط هجومی پرسپولیس، لوکادیا با یک کنترل سینه و چرخش، ضربه اش را به خوبی به گوشه دروازه جلالی راد فرستاد.