به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته ششم بوندسلیگا به مصاف هرتابرلین رفت و به تساوی 2-2 برابر این تیم رضایت داد. 
این تساوی باعث شد که این تیم پس از گذشت شش هفته از شروع فصل جدید رقابت‌های بوندسلیگا تنها چهار امتیاز کسب کرده باشد. 
این شرایط باعث ناراحتی هواداران این تیم شده است که روز گذشته اعتراض‌شان را به عملکرد بازیکنان این تیم نشان دادند و پیراهن‌هایی را که برایشان پرتاب شده بود، بار دیگر به سمت بازیکنان فرستادند تا میزان ناراحتی‌شان از این وضع را به نمایش بگذارند. 
لوکاس هرادکی، دروازه‌بان این تیم، پس از پایان بازی گفت:«ما باید نهایت تلاش‌مان را به کار بگیریم. حالا باید نشان دهیم که چه قدرتی داریم و چه بازیکنانی هستیم.»
بازی بعدی این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید است و سیوانه این فرصت را دارد که شرایط را در این بازی حساس و مهم برای تیمش تغییر دهد. 
مدیران لورکوزن پیش از این اعلام کرده بودند که او از حمایت کامل آنها برخوردار است و به نظر نمی‌رسد که تصمیمی برای تغییر این موضع داشته باشند. 
آن‌ها در حالی روز گذشته به تساوی رسیدند که سرمربی هرتابرلین معتقد بود که یک پنالتی واضح به سود تیمش گرفته نشده است اما داور بازی پس از پایان این دیدار نیز تاکید کرد که تصمیم درستی روی این صحنه گرفته است.