به گزارش "ورزش سه"، صادق درودگر در روزهای ابتدایی ریاست مهدی تاج در فدراسیون فوتبال پست رییس کمیته بازاریابی سازمان لیگ را از دست داد. او که اکنون به عضو هیات رییسه سازمان لیگ و کارمند حضور دارد، نایب رییس دوم پیشنهادی میرشاد ماجدی بود.

درودگر حالا با گذشت چند روز از انتخابات فدراسیون فوتبال و آرام تر شدن فضای این رشته ورزشی در گفت  وگویی که با رادیو تهران داشته درباره بازگشت کارلوس کی‌روش هم صحبت کرده و آن را یک اتفاق پیش‌بینی شده و از قبل طراحی شده می‌داند.

درودگر در این خصوص گفت: «آمدن کی روش به خاطر ایجاد تغییر در فوتبال نیست. هیچکس در این زمان کم نمی‌تواند کاری کند ولی فضای جامعه را تغییر می‌دهد. اینها دنبال تغییر این فضا و جلوگیری از یکسری هجمه بود. همان کسانی که فضا را ملتهب کردند، دنبال آرام کردن آن رفتند. همان کسانی که به بازیکنان زنگ زدند که برایشان پیام بگذارند، همان کسانی که موج پرتغالی ایجاد کردند و پیامی را نوشتند و به بازیکنان دادند خواستند فضا را آرام کنند.»

او سپس با کنایه گفت: «برای تغییرات بسترسازی کردند؛ خیلی زیبا، قدم به قدم و محاسبه شده.»

«هرکسی بگوید تیم ملی در جام جهانی صعود می‌کند دروغ می‌گوید». درودگر با بیان این جمله افزود: «تغییر ایجاد نشده است. یکسری بازیکن که سنشان گذشته بود مجبور هستند به جام جهانی بروند و مجبورند به آنها بها بدهند. کسانی که در یک بازی ۱۰ پاس اشتباه می‌دادند و فوتبال ملی آنها تمام شده بود، باید در تیم ملی بازی کنند. اینها توقع دارند وگرنه ممکن است خیلی مسائل فاش بشود.»

مدیر سابق بازاریابی سازمان لیگ در پایان گفت: «تغییر مربی در ایران به این معنی است که خوراک طنز برای کل دنیا درست کنید. تمام جهان به ما می‌خندند با ۱۸ بازی، ۱۵ برد، دو باخت و یک تساوی. کسانی که کی روش را آورده‌اند گفتند مربی را تغییر داده‌ایم تا در جام جهانی صعود کنیم. الان باید صعود کنیم!»