کاپیتان چلسی می گوید بابت کسب تکمیل جام های قهرمانی باشگاه لندنی بسیار خوشحال است.

سزار آزپیلیکوئتا معتقد است او و هم تیمی هایش برای رسیدن به جام قهرمانی راه طولانی را طی کرده اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه چلسی، آبی های لندن توانستند شب گذشته با پیروزی مقابل پالمیراس قهرمان جام جهانی باشگاه ها شده تا مجموعه قهرمانی های چلسی کامل شود. بعد از این دیدار، سزار آزپیلیکوئتا، کاپیتان چلسی در مورد برگشت از ابوظبی با جام قهرمانی گفتگویی با وب سایت رسمی باشگاه چلسی انجام داده است که در ادامه می خوانید:

دادن ضربه پنالتی به هاورتس

این یک تصمیم تاکتیکی بود زیرا از تصمیمات خبر داشتم و به همین خاطر هم توپ را برداشتم. کای می دانست قرار است ضربه را بزند و می خواستم با انجام این کار فشار را از روی او بردارم. لحظه مهمی بود و کای یکی از بهترین پنالتی زن های تیم است. ایستادم و به همه حرف های بازیکنان حریف گوش کردم و فکر می کنم کارم جواب داد و این مهم ترین نکته است.

کسب جام قهرمانی 

واقعا به این موضوع افتخار می کنم. راه زیادی برای رسیدن به اینجا طی کردیم. باید به آن افتخار کنیم و از آن لذت ببریم زیرا می دانیم قهرمان شدن در این تورنمنت چقدر سخت است. شکست در سال 2012 خیلی دردناک بود و بیش از 9 سال طول کشید تا به این تورنمنت برگردیم. در 2012 شکست خوردیم و نمی خواستیم دوباره این اتفاق بیافتد. این بار مدال طلا گرفتیم. یک مدال نقره داشتم و می خواستم مطمئن شوم که دوباره همان مدال را نمی گیرم. بازی متفاوتی بود. کار آسانی نداشتیم. نشان دادیم چه تیمی هستیم.

تکمیل قهرمانی های چلسی

وقتی در سال 2012 به این باشگاه آمدم، نمی توانستم تصور کنم چنین ماجراجویی خواهم داشت. افتخار می کنم که کاپیتان چلسی هستم و باشگاه را در داخل و خارج از زمین هدایت می کنم. این قهرمانی حس خیلی خوبی دارد زیرا برای اولین بار در تاریخ باشگاه به آن می رسیم. چلسی و مالک باشگاه لیاقت آن را داشتند و بابت کسب این جام به خودمان افتخار می کنیم.