به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. 
این تیم از جام حذفی آلمان حذف شده و در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی بوندسلیگا قرار دارد اما مدیران این باشگاه همچنان به سیوانه اطمینان دارند. سیمون رولفس، مدیر ورزشی لورکوزن، پس از تساوی 2-2 این هفته برابر هرتابرلین تاکید کرد که این باشگاه اطمینان کاملی به مربی‌اش دارد. 
اما به نظر می‌رسد که بازی امشب قرار است میزان اطمینان مدیران لورکوزن به سیوانه را در بوته آزمایش قرار دهد.
آنها سه‌شنبه شب قرار است به مصاف اتلتیکو مادرید بروند و مدیران لورکوزن این بازی را به دقت زیر نظر خواهند داشت تا متوجه شوند که آیا این مربی سوئیسی شایسته این حمایت هست یا خیر، چرا که لورکوزن برای جلوگیری از شکست برابر شاگردان دیه‌گو سیمئونه باید نمایش متفاوتی را ارائه کند. 
سیوانه در نشست خبری پیش از این بازی گفت:« ما به عزم راسخ و ثبات در خط دفاع و خط حمله نیاز داریم. ما باید به نقاط ضعف اتلتیکو مادرید حمله و از آنها استفاده کنیم.»
ویژگی‌هایی که سرمربی لورکوزن در این نشست خبری از بازیکنانش خواست، دقیقا همان ویژگی‌هایی است که از ابتدای فصل تا به حال از سوی آنها در زمین دیده نشده است. 
پیه‌رو هینکاپیه، مدافع این تیم، گفت:« این موقعیت دشواری است اما همه تیم می‌خواهد نتیجه خوبی از بازی روز سه‌شبه بگیرد تا به هواداران انگیزه دهد و شرایط را نیز بهبود ببخشد.»
با این حال، اگر آنها بار دیگر بازی ضعیفی را به نمایش بگذارند، شکاف‌هایی در اطمینان مدیران این باشگاه به سیوانه پدیدار خواهد شد. مدیران بایرن زیاد نگران نتیجه این بازی نیستند اما نمایشی که بازیکنان این تیم ارائه خواهند کرد اهمیت زیادی برای آنها دارد.