به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی در تابستان امسال از بایرن مونیخ به بارسا پیوست و خیلی سریع هم توانست خودش را با تیم جدید وفق بدهد. شروع ستاره لهستانی عالی بوده و توانسته در هشت بازی، یازده گل بزند. او حالا به خوبی توانسته جای خالی لیونل مسی را پر کند و نزد هواداران نیز به بازیکنی محبوب تبدیل شده است.

داوید ویا، مهاجم سابق بارسلونا، در مورد درخشش ستاره لهستانی گفت:« لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا در چند سال اخیر بوده و برای یک فوتبالیست بزرگ، وفق پیدا کردن سریع با باشگاه جدید ضروری است. ستاره ای مثل لواندوفسکی این توانایی را دارد تا در هر باشگاهی بدرخشد. او بسیار باکیفیت است و تجربه بالایی هم دارد. من اصلا به او تردید نداشتم و مطمئن بودم که بسیار سریع خودش را با بارسا وفق خواهد داد و گلزنی‌هایش را شروع می‌کند. همین اتفاق نیز افتاد و باید بگویم که او خرید بسیار خوبی برای بارسلوناست.»

ویا در مورد شرایط بارسا در فصل جاری هم گفت:« واضح است که بارسا خریدهای خوبی داشته و آنها کمک کرده اند بارسا نسبت به سال های اخیر، کیفیتی بالاتر داشته باشد. به عنوان یک هوادار از تماشای این بارسا لذت می برم و مطمئنم فصل خوبی در پیش خواهد بود. بارسا بدون توجه به اینکه چه بازیکنانی دارد، باید برای همه جام ها بجنگد و خوشبختانه امسال تیم بسیار خوبی در اختیار ژاوی است. بارسا می تواند در لالیگا و لیگ قهرمانان موفق کار کند.»