به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل شب گذشته در دیداری دوستانه در خاک فرانسه به مصاف غنا رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
مارکینیوش یک گل و ریچارلیسون دو گل در این بازی به ثمر رساندند که هر سه گل در نیمه اول وارد دروازه حریف شد و نیمه دوم بدون گل ادامه پیدا کرد. 
نیمار که این فصل نمایش درخشانی در ترکیب پاری سن ژرمن داشته و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم کریستوف گالتیه تبدیل شده است، در بازی شب گذشته نیز عملکردی تحسین برانگیز داشت و موفق شد دو پاس گل ارسال کند. 
تیته پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: در نیمه اول پس از لو رفتن توپ، تیم به خوبی حرکت می‌کرد و بلافاصله مالکیت توپ را پس می‌گرفت. ما نام‌های متفاوتی برای این کار داریم: از دست دادن توپ و پرس کردن، پنج ثانیه دیوانه‌وار یا هر اسمی که هرکسی برایش گذاشته است. سرعت ما در بازپس‌گیری مالکیت توپ واقعا قابل توجه بود. حضور در فرانسه و تغییر نکردن ساعت جغرافیایی برای بازیکنان ما بسیار مهم بود.»


او در باره نمایش تیمش در نیمه دوم اظهار داشت:« ما در نیمه اول سرعت و عملکرد خوبی داشتیم و توپ و میدان را در اختیار گرفتیم اما در نیمه دوم این غنا بود که توانست 15 دقیقه از بازی را مدیریت کند و ما نتوانستیم از سد دفاع پنج نفره این تیم عبور کنیم.»
سرمربی برزیل همچنین با اشاره به فرصت‌هایی که تیمش برای گلزنی در این بازی داشت اضافه کرد:« ما شانس زیادی برای زیاد کردن فاصله داشتیم. ماتئوس کونیا دو شانس گلزنی داشت و نیمار، رودریگو و پاکتا هر کدام می‌توانستند دروازه حریف را باز کنند. این تیم نشان داد که می‌تواند در مقاطع مختلف خوب بازی کند اما این بار در نیمه اول بهتر بودیم.»