بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند سرنوست قهرمان نیم فصل در دو هفته پیش رو مشخص خواهد شد

در هفته های هفتم و هشتم تمام مدعیان با هم دیدار می کنند و همین دیدارها می تواند تا حد زیادی سرنوشت قهرمان نیم فصل را مشخص کند.

به گزارش طرفداری، تیم های مدعی و بالانشین لیگ برتر در دو هفته آینده به مصاف هم خواهند رفت و بی تردید تیم پیروز در این دو هفته می تواند به قهرمانی نیم فصل تا حد زیادی خوش بین باشد.

دو تیم پرطرفدار پایتخت در هفته های هفتم و هشتم به مصاف سایر مدعیان خواهند رفت به گونه ای که پرسپولیس یکشنبه دهم مهر به مصاف تراکتور می رود و استقلال نهم مهر در سیرجان میهمان گل گهر و شاگردان قلعه نویی خواهد بود.

در ادامه شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار مهم هفته هشتم جمعه ۱۵ مهر از ساعت ۲۰ در ورزشگاه نقش جهان میهمان سپاهان هستند و استقلال در همین هفته و در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خواهد بود و به دیدار شاگردان جواد نکونام می رود.

برهمین اساس تردیدی نیست که این بازی ها نه تنها برای سرخابی ها بلکه برای سایر مدعیان از جمله گل گهر، فولاد و سپاهان نیز حکم دیدارهایی ۶ امتیازی را داشته و هر کدام از این تیم ها در صورت شروعی مقتدرانه پس از تعطیلات فیفادی و برتری در این دو هفته پیاپی، می تواند سرنوشت قهرمان نیم فصل لیگ بیست و دوم را مشخص کند.

جالب اینجاست پرسپولیس در حالی در شروع مجدد لیگ به میدان خواهد رفت که در تعطیلات فیفادی به مصاف دو حریف بعدی استقلال و دو مدعی لیگ رفته است. شاگردان یحیی ابتدا با فولاد بازی کردند و سپس 5 روز بعد به مصاف گل گهر در دیداری دوستانه رفتند.

از این رو باید دید در پایان دو هفته سرنوشت ساز هفتم و هشتم لیگ، کدام یک از مدعیان بیشترین امتیاز را خواهد گرفت.