ترنت الکساندر آرنولد معتقد است اگر لیورپول در یک فصل حداقل یک جام نبرد، آن فصل ناامیدی بزرگی خواهد بود.

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول در کنار یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از تقابل با اینتر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، کورس قهرمانی لیگ برتر و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، ترنت الکساندر آرنولد در این کنفرانس خبری گفت:

ما همیشه می دانیم که می توانیم به شکلی زشت پیروز شویم. بازی هایی مانند بازی خارج از خانه یک شنبه که به طرز بی سابقه ای 1-0 بردیم. سال هاست که این کار را انجام می دهیم. اگر حس کنید چنین پیروزی هایی معنای زیادی دارد، بهترین حس را برای شما خواهد داشت. برای ما مهم است که به پیروزی در بازی های مان ادامه دهیم. نه امتیاز اختلاف با منچسترسیتی، فشار زیادی را در کورس قهرمانی اعمال نمی کند اما باید فشار را حفظ کنیم تا اختلاف امتیاز را به شش کاهش دهیم. باید به پیروزی ادامه دهیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.

گزینه های هجومی تیم؟

داشتن گزینه های زیاد، کار را آسان تر می کند. نشان داده ایم که می توانیم با خط حمله های متنوعی بازی کنیم اما برای داشتن جایگاهی در چهار رقابت، این موضوع برای ما خوب است. شانس این را داریم که در چند هفته آینده جامی را کسب کنیم. انجام بازی های زیاد؟ طبیعی است. ما انتظار داریم در بازی های زیادی بازی کنیم. ما می خواهیم در تمام رقابت ها باشیم و تمام جام های ممکن را ببریم. برای این کار باید در هر فصل 50 یا 60 بازی انجام دهیم. دیوگو ژوتا؟ او بازیکنی برجسته و تماشایی است. او چیزهای زیادی به تیم اضافه کرده، قابلیت بازی در چند پست را دارد و در تمام پست هایی که بازی کرده، موفق به گلزنی شده است. او انعطاف پذیری تاکتیکی دارد و همیشه خوب بازی کرده است.

از خودمان انتظار داریم که در تمام رقابت ها تا جایی که می توانیم پیش رویم. فقط سرنوشت لیگ برتر در دستان ما نیست. در تمام رقابت های دیگر باور داریم که می توانیم قهرمان شویم و هر تیمی را در روز خود شکست دهیم. هر اتفاقی در لیگ ممکن است رخ دهد. رقابت در جام حذفی همیشه وسیع است و هر چیزی می تواند در رقابت هایی که رفت و برگشت است رخ دهد. هیچ تیمی مدعی کامل قهرمانی نیست. شرایط در لیگ کمی متفاوت است. باور داریم که در تمام رقابت ها می توانیم قهرمان شویم.

در مورد عملکرد خودم، می تواند بهتر شود. من بازیکن جوانی نیستم اما هنوز در روزهای ابتدایی دوران حرفه ای ام قرار دارم. هنوز جای زیادی برای پیشرفت دارم. هنوز باید کارهای بیشتری انجام دهم و به چیزهای بسیار بیشتری برسم. می خواهم روز به روز بهتر شوم. آمار پاس گل ها؟ حس می کنم در حال حاضر فوتبال خوبی بازی می کنم. از این فصل لذت برده ام و از پایان فصل لذت بیشتری خواهم برد. در پایان فصل بزرگترین بازی ها انجام خواهند شد. می خواهم قهرمان جام ها شوم و به تیم در این مسیر کمک کنم.

با توجه به کیفیت و استعداد تیم، جام های کمی برده اید ...

تا حدودی بله. ما احساس ناامیدی نمی کنیم چون جام هایی که برده ایم، بزرگ ترین عناوین بوده اند. بهترین جام های ممکن را کسب کرده ایم. منچسترسیتی هنوز قهرمان لیگ قهرمانان نشده و کافی است به تیم آن ها نگاه کنید. ما هر دو را برده ایم، هم لیگ و هم لیگ قهرمانان. ما در هر فصل حداقل باید یک جام کسب کنیم. این چیزی است که انتظار داریم. اگر این اتفاق رخ ندهد، ناامیدی بزرگی خواهد بود. ما می خواهیم هر فصل قهرمان عناوین مختلف شویم.