کارلو آنچلوتی عملکرد ضعیف تیمش مقابل پاری سن ژرمن در دیدار رفت را پذیرفت

رئال مادرید بازنده دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن بود. آنها با گل دقیقه '4+90 کیلیان ام باپه متحمل شکست خارج از خانه شدند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها در پایان بازی گفت:

ما سختی کشیدیم. از لحاظ دفاعی عملکرد بسیار خوبی داشتیم. وقتی مالکیت توپ را داشتیم نتوانستیم خوب عمل کنیم. واقعاً نتوانستیم بر پرسینگ پاری سن ژرمن در نیمه زمین ما غلبه کنیم و به همین خاطر موفق به خلق موقعیت جدی نشدیم. نتوانستیم از نیمه زمین خودی خارج شویم و توپ را به کناره ها برای آسنسیو و وینیسیوس برسانیم، در حالیکه بنزما هم هیچ موقعیتی به دست نیاورد. هیچ توضیح جالبی برای این مسئله وجود ندارد. بازی اینطور پیش رفت. آنطور که می خواستیم عمل نکردیم.

حالا بازی برگشت خانگی را در پیش داریم و دیگر نگرانی از بابت گل زده در خانه حریف هم نداریم. ممکن است در نهایت این امر به ما کمک کند. آیا باید خوشبین بود؟ پی اس جی مشخصاً برتری جزئی دارد و امیدوارم که برای بازی برگشت در برنابئو هم کافی نباشد. خوشبینم چون با 11 بازیکن به مصاف حریف خواهیم رفت و 50,000 هوادار هم داخل برنابئو خواهند بود.

همانطور که گفتم، مشکل بنزما جسمانی نبود. او هیچ مشکلی نداشت و من 5 دقیقه مانده به پایان بازی او را تعویض کردم. مشکل این بود که ما نتوانستیم برای او موقعیتی خلق کنیم. بازیسازی نداشتیم و این چیزی بود که اغلب در بازی مقابل حریفانی که از جلو پرس می کنند، مشکلی نداشتیم. نسبت به بازی برگشت خوشبینم. پاری سن ژرمن در بازی رفت تیم بهتری بود و ما سعی می کنیم در بازی برگشت بهتر عمل کنیم.

دنیله اورساتو و کیلیان ام باپه

بله با اورساتو صحبت کردم و به او گفتم دو کارت زردی که به بازیکنان ما نشان داد، خطایی صورت نگرفته بود چون مندی توپ را گرفت. ام باپه هم توقف ناپذیر است، سعی کردیم او را مهار کنیم. میلیتائو فوق العاده کار کرد اما او بازیکنی است که هر لحظه می تواند حرکتی انجام دهد و این کار را در آخرین ثانیه های بازی کرد.

در تمام نقاط زمین مشکل داشتیم و روی مدافعان کناری و هافبک های ما فشار وجود داشت. بازیکنان خط میانی ما معمولاً به اندازه ای که امروز پاس اشتباه داشتند، اشتباه نمی کنند. باید چیزهای بیشتری را اصلاح کنیم اما نمی توانیم ویژگی های خود را تغییر دهیم. بارها خوب کار کرده ایم درحالیکه امروز نتوانستیم، و این به معنای نیاز به تغییر نیست؛ باید ادامه دهیم و بهتر شویم.

رویکرد بیش از حد محافظه کارانه به این معنی است که در مواقعی باید شانس خود را امتحان کنید و کورتوا باید به زیر توپ می زد. کیفیت ما امشب غالب نبود، چون واقعاً در مقابل پرسینگ حریف به مشکل خوردیم. رویکرد محافظه کارانه ای نداشتیم، طبق معمول می خواستیم وقتی توپ را در اختیار داریم از آن استفاده کنیم اما امروز نشد.

غایبان بازی برگشت

اولین باری نخواهد بود که مندی و کاسمیرو را در اختیار نداریم. ترکیب خوبی داریم و می توانیم جایگزین کنیم. باید عملکرد متقاعد کننده تری نسبت به بازی امروز ارائه کنیم. همانطور که گفتم، خوب دفاع کردیم اما بیش از حد معمول هنگام در اختیار داشتن توپ با مشکل مواجه شدیم.