پدری معتقد است که جای خالی مسی حس می شود اما باز هم بارسلونا تیم خوبی دارد و از داشتن چنین تیمی خوشحال است.

پدری، هافبک جوان بارسلونا همراه با ژاوی هرناندز در کنفرانس خبری پیش از بازی پلی آف لیگ اروپا مقابل ناپولی حاضر شد و در مورد بازی در لیگ اروپا، فران تورس، لیونل مسی و... صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، پدری در این کنفرانس خبری در مورد بازی با ناپولی گفت:

به این بازی ارزش و اهمیت زیادی می دهیم. ما مایل به رقابت و قهرمانی در این تورنمنت هستیم. این بازی مهمی برای ماست. همان طور که می خواستیم در لیگ قهرمانان حضور نداریم اما در لیگ اروپا هستیم و می خواهیم در آن قهرمان شویم. مدعی های قهرمانی؟ بارسا همیشه به پیروزی و قهرمانی عادت داشته و این همان چیزی است که باید به هواداران بدهیم. بارسلونا همیشه مدعی قهرمانی است و به پیروزی عادت دارد. حضور در لیگ اروپا؟ مردم را تشویق می کنم به این که برای تماشای بازی بیایند زیرا ما با تمام وجود کار می کنیم تا تلاش کنیم و قهرمان آن شویم.

تفاوت بین کومان و ژاوی؟

کومان کمک زیادی به من کرد و مهم تر از همه، روی ماندن من ریسک کرد. ژاوی نیز کمک زیادی به ما جوانان تیم می کند. ژاوی در پست من بازی کرده و مانند من زیاد فوتبال نگاه می کند. هم به من و هم به سایر هافبک های تیم و تمام جوانان، ژاوی کمک زیادی می کند. لیونل مسی؟ لئو چیزهای زیادی به شما اضافه می کند و من واقعاً از بازی کردن در کنار او لذت بردم اما الان او اینجا نیست و بازیکنان جدیدی اینجا هستند. از تیمی که داریم بسیار خوشحال و راضی ام. البته که دلتنگ مسی می شویم زیرا او بهترین بازیکن جهان است اما من بابت تیمی که داریم، بسیار خوشحالم.

هالند یا ام باپه؟

من صحبت در مورد بازی ناپولی را ترجیح می دهم. آن ها هر دو بازیکنان فوق العاده ای هستند. فران تورس؟ با او در داخل و خارج از زمین رابطه نزدیکی دارم و خوب هماهنگ هستم. او به تیم کمک می کند و امیدوارم گل های بیشتری بزند. خوشحالم که او را در تیممان داریم و او به خوبی مرا در زمین درک می کند.

وضعیتت؟

حس خیلی خوبی دارم و راضی هستم. بعد از مصدومیتم نمی دانستم کی برخواهم گشت اما اعتماد به نفس این که با فرمی بهتر از قبل به میادین بازگردم را داشتم. دوست ندارم برای خودم حد و حدود تعیین کنم. ورود به محوطه جریمه؟ این چیزی است که از فصل قبل در حال کار بر روی آن هستم. چیزی که می خواهم آن را بهبود دهم و در این بازی ها، من دو گل زده ام.

ناپولی؟

آن ها هافبک های فوق العاده ای دارند. فابین رویز را می شناسم و با او در تیم ملی خیلی خوب هماهنگ می شوم. آن ها تیم فوق العاده ای دارند. ما می دانیم چگونه بازی می کنند و نحوه ضد حمله زدن آن ها نگران کننده است. باید بازی را کنترل کنیم. فابین رویز؟ او بازیکنی با قدرت شوت زنی بسیار خوب است، امیدوارم فردا روز او نباشد. هنوز با او صحبت نکرده ام، امیدوارم فردا قبل بازی بتوانم با او صحبت کنم.