فابین رویز معتقد است بازی مقابل بارسلونا بسیار سخت خواهد بود اما تنها خواسته ناپولی صعود به مرحله بعد است.

فابین رویز، هافبک اسپانیایی ناپولی نیز همراه لوچانو اسپالتی در کنفرانس خبری پیش از تقابل با بارسلونا در مرحله پلی آف لیگ اروپا حاضر شد و در مورد این دیدار، لیگ اروپا و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری، فابین رویز در این کنفرانس خبری گفت:

بارسلونا حریف بسیار قدرتمندی است، ما ارزش آن ها را می دانیم اما می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما اهمیت زیادی به لیگ اروپا می دهیم و می خواهیم تا انتها پیش برویم. فردا بازی بسیار سختی مقابل تیمی فوق العاده خواهد بود اما ما نیز تا به اینجا فصل بسیار مثبتی داشته ایم و می خواهیم اینجا نیز قدرتمان را نشان دهیم. هدفمان این است که به دنبال نتیجه ای مثبت باشیم و صعود کنیم. ما می دانیم که بازی فردا، دیداری بسیار تاکتیکی و بر اساس مالکیت توپ خواهد بود. بارسلونا سعی می کند ابتکار عمل را در بازی به دست بگیرد و ما نیز ترجیح می دهیم دریبل بزنیم و مانور خود را تحمیل کنیم.

این دیدار خواهد بود که در آن هر دو تیم خواهان کسب پیروزی هستند. بارسا ترکیبی در حد لیگ قهرمانان دارد اما در عین حال، ما نیز در ترکیبمان کیفیت داریم و مطمئن هستم که از شانس های مان استفاده خواهیم کرد. هدف بارسلونا قهرمانی در لیگ اروپاست و ما این را می دانیم. آن ها پتانسیل این کار را دارند و فردا از هر نظر برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد. این چالشی است که نتیجه آن در طول 180 دقیقه تعیین می شود و ما می توانیم در بازی برگشت در خانه بازی کنیم. ما می خواهیم از این برتری کوچک که در بازی برگشت در خانه خود بازی می کنیم، بهره ببریم اما فردا بازی بسیار مهمی برای کسب نتیجه خواهد بود. بارسا در زمین خود تیم بسیار قدرتمندی است و ارزشش نسبت به گذشته اصلاً کم نشده است. ما و آن ها شانس مشابهی برای صعود و ادامه مسیرمان در لیگ اروپا داریم.