تیم پرسپولیس در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه، شاگردان یحیی گل‌محمدی ۱۵ امتیازی شدند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسب به گل‌گهر، در رده دوم جدول قرار گرفتند. تیم سپاهان نیز با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول باقی ماند.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، محمد دانشگر (۶۲ - نیلسون جونیور)، امید نورافکن، رناتو سیلویرا، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، محمد قربانی، محمد علی‌نژاد (۶۲ - الویس کامسوبا)، سیدمحمد حسینی و شهریار مغانلو.

سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ ال‌کلاسیکو به سود مدعیان/ سرخ‌ها صدر جدول را از دست دادند

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک (۴۶ - سینا اسدبیگی)، مهدی ترابی (۷۸ - سروش رفیعی)، سعید صادقی (۹۰ - وحید امیری)، محمد عمری (۸۵ - سیامک نعمتی) و یورگن لوکادیا.

سپاهان ۰ - پرسپولیس ۰/ ال‌کلاسیکو به سود مدعیان/ سرخ‌ها صدر جدول را از دست دادند

داور: امیر عرب‌براقی

نیمه اول

دقیقه ۳: سانتر رامین رضاییان روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر مدافعان پرسپولیس به اولین کرنر بازی برای طلایی‌پوشان تبدیل شد.

دقیقه ۸: لوکادیا در محوطه جریمه سپاهان صاحب موقعیت شد که شوت این بازیکن پس از برخورد به مدافعان سپاهان به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۱۱: سانتر خطرناک ترابی روی دروازه‌ سپاهان در میان تجمع بازیکنان دو تیم با ضربه سر مدافعان طلایی‌پوشان دفع شد.

دقیقه ۲۱: سانتر ترابی روی دروازه سپاهان به سعید صادقی رسید و پاس کات‌بک این بازیکن در محوطه جریمه به شکل خطرناکی از روی پای لوکادیا رد شد تا موقعیت برای پرسپولیس از دست برود. 

دقیقه ۳۵: شوت لوکادیا از کنار دروازه پیام نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹: پاس رو به عقب علی نعمتی با دخالت نصف و نیمه بیرانوند به شکل خطرناکی در محوطه جریمه در مسیر دروازه پرسپولیس قرار داشت که با هوشیاری مرتضی پورعلی‌گنجی و ضربه سر این مدافع توپ از منطقه خطر خارج شد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۲: تیم سپاهان در یک رفت و برگشت در میانه‌های میدان محمد علی‌نژاد با یک پاس فرار از بین مدافعان پرسپولیس در مصافی تک به تک با بیرانوند موقعیت گل را از دست داد. 

دقیقه ۵۸: حرکت پا به توپ محمد علی‌نژاد از سمت چپ و شوت این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۷: ضربه سر پورعلی گنجی روی کرنر پرسپولیسی‌ها در آستانه ورود به دروازه سپاهان با واکنش پیام نیازمند به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۶۹: ضربه شروع مجدد رامین رضاییان که بصورت یکضرب زده شد توسط بیرانوند دفع شد.

دقیقه ۸۵: ضربه سر داسیل ویرا روی سانتر رامین رضاییان به شکل خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.