به گزارش "ورزش سه"، رونالدو پس از تلاش برای ترک منچستریونایتد در تابستان گذشته همچنان از شرایط خوبی در این تیم برخوردار نیست. 
این ستاره پرتغالی پیش از شروع تمرینات پیش فصل به مدیران یونایتد اعلام کرده بود که به دلیل عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان از سوی این تیم، به دنبال جدایی است اما در نهایت نتوانست مشتری مناسبی پیدا کند و در اولدترافورد ماندگار شد. 
این بازیکن از ابتدای فصل تا به حال در 11 بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل شده است که به نظر می‌رسد تن‌هاخ اعتقاد چندانی به او ندارد و در هفت بازی اخیر لیگ برتر تنها یک بار او را در ترکیب اصلی قرار داده است. 


این مربی هلندی از ابتدای فصل تا به حال بارها تاکید کرده که همیشه روی این بازیکن حساب می‌کند و اعتقاد ویژه‌ای به او دارد اما به نظر نمی‌رسد که رابطه این دو نفر با هم چندان خوب باشد.
روزنامه تایمز خبر داده است که رونالدو چندان از سبک بازی و تمرینی تن‌هاخ راضی نیست و در گفتگو با نزدیکانش مدعی شده که سبک این مربی از روی لجبازی و خودخواهانه است و صرفا به ایده‌هایی که در آژاکس برای او جواب داده تکیه کرده است. 
پیش از این نیز برخی از منابع خبر داده بودند که این ستاره پرتغالی از اساس و کیفیت تمرینات تن‌هاخ انتقاد کرده و نارضایتی‌اش را ابراز کرده است اما عملکرد او و عدم استفاده از رونالدو باعث شده که او بسیار از رفتارهای این مربی هلندی خشمگین شود.