پنج تیم از رقابت های لیگ برتر شانس رسیدن به صدر جدول در پایان هفته نهم را دارند

سه بازی مهم هفته نهم مسابقات لیگ برتر را تیم های پرسپولیس، استقلال و گل گهر به ترتیب برابر تیم های مس رفسنجان، ذوب آهن و نساجی برگزار خواهند کرد.

به گزارش طرفداری، نکته جالب این است سه تیم از بهترین های لیگ برتر به مصاف 3 تیم درجه دوم لیگ برتر می روند.

پرسپولیس، استقلال، گل گهر، تراکتور، فولاد و سپاهان تیم های درجه اول محسوب می شوند و تیم های ذوب آهن، مس رفسنجان و نساجی تیم های بعدی مسابقات از نظر اعتبار و قدرت هستند.

گل گهر تیم اول جدول لیگ برتر به مصاف نساجی تیم هشتم خواهد رفت. پرسپولیس تیم دوم لیگ به مصاف تیم مس رفسنجان که در رده پنجم است خواهد رفت. استقلال تیم سوم هم به مصاف تیم رده نهمی ذوب آهن می رود.

پرسپولیس، گل گهر و استقلال 15 امتیازی هستند و هر 3 می توانند در پایان هفته نهم صدرنشین باشند، تفاضل گل گهر از پرسپولیس و پرسپولیس از استقلال بهتر است اما به هر حال هر کدام از این تیم ها در صورت ناکامی دیگری می تواند در صدر قرار بگیرد.

اگر سه تیم برنده نشوند، سپاهان می تواند برنده باشد و با 16 امتیاز به شرط تفاضل بهتر صدرنشین شود، حالا اگر مس رفسنجان برابر پرسپولیس برنده شود و استقلال و گل گهر هم ببازند و سپاهان برابر نفت آبادان برنده نباشد، مس رفسنجان 12 امتیازی هم فرصت صدرنشینی در مسابقات فوتبال لیگ را پیدا خواهد کرد که در نوع خود جالب است.