به گزارش "ورزش سه"، فولاد در شرایطی مقابل پیکان قرار گرفت و در ورزشگاه خانگی خود با تساوی یک بر یک متوقف شد که جواد نکونام، سرمربی قرمزپوشان، در این مسابقه به تعداد زیادی از ستاره های خود میدان نداد.

همین موضوع باعث شد تا نیمکت فولاد در بازی با پیکان پر از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ و نامدار باشد. اسامی که دیروز نیمکت‌نشین بودند و در ترکیب ابتدایی فولاد به میدان نرفتند، پرمهره بودن این تیم را یکبار دیگر به خوبی نمایش می‌دهد.

اشکان دژاگه، وریا غفوری، احمد عبدالله‌زاده، علی قربانی، ایوب والی، شهاب گردان و... بازیکنان نیمکت نشین فولاد را تشکیل می‌دادند که همه از ستاره های بزرگ فوتبال به شمار می‌روند.

جالب اینکه از بین نفرات نیمکت نشین اشکان دژاگه سابقه کاپیتانی تیم ملی و تراکتور را در کارنامه دارد، وریا غفوری سال‌ها کاپیتان استقلال بود، شهاب گردان در ذوب‌آهن و سپاهان بازوبند را مدتی بر دست می‌بست و ایوب والی نیز همین حالا کاپیتان اول فولادی‌ها است. تجمع کاپیتان ها روی نیمکت فولاد نیز یکی دیگر از نکته های قابل توجه در بازی روز گذشته این تیم به شمار می‌رفت.

البته نکونام در نیمه دوم از وجود بازیکنانی مثل غفوری، دژاگه و قربانی به عنوان یار تعویضی در ترکیب خود استفاده کرد اما آنها نیز نتوانستند مانع از توقف تیم‌شان در فولادآره‌نا شوند.

عکس از: محمد احمدزاده