به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با تک گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی بازی حساس هفته نهم مقابل مس رفسنجان را پیروز شد. پنالتی اعلام شده به سود سرخ‌ها یکی از عجیب‌ترین خطاهای هند لیگ برتر محسوب می‌شود.

رامتین سلیمان‌زاده، یکی از بازیکنان مورد اعتماد محمد ربیعی است که در این فصل عملکرد مطمئنی در خط دفاعی مس رفسنجان داشته است. سلیمان‌زاده در صحنه منجر به پنالتی روی سانتر سعید صادقی از روی نقطه کرنر مثل همیشه می‌خواست با گذاشتن دستش روی کتف حریف مانع پریدن او شود اما بازیکنی که با او یارگیری کرده بود نپرید و توپ به دست باز شده مدافع مس برخورد کرد.

در این خطا داور که به صحنه واقف بود خیلی سریع در سوت خود دمید و بازیکنان مس نیز اعتراضی به تصمیم داور نکردند تا لوکادیا خیلی سریع توپ را بکارد و از روی نقطه پنالتی گل بزند.

رامتین سلیمان‌زاده، فارغ از صحنه پنالتی شب گذشته نیز یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و عملکرد قابل قبولی در خط دفاعی داشت ولی با این حال با اشتباه بزرگش سبب شد تیمش شکست بخورد و این درحالی بود که کنترل بازی را در اکثر دقایق در دست داشت اما اولین باخت فصل مس با این اشتباه فردی بزرگ رقم خورد. برای پیروزی مقابل استقلال و پرسپولیس، بازیکنان حق مرتکب شدن حتی یک اشتباه هم ندارند و این خطای هند پنالتی عجیب سلیمان‌زاده نابخشودنی خواهد بود.