پرسپولیس در حالی مس رفسنجان را شکست داد که حتی یک موقعیت گل برای لوکادیا نساخت.

پرسپولیس همچون چند بازی اخیر در ایجاد موقعیت گل روی دروازه حریف ناتوان نشان داد.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس دیروز یک بازی حساس را در ورزشگاه خانگی با پیروزی پشت سر گذاشت تا با کسب 3 امتیاز حیاتی این دیدار جایگاه خودش را در جدول رده بندی تثبیت کند. 

اگرچه پرسپولیس در این بازی یک نتیجه خوب را کسب کرد و از نظر نتیجه گیری و فاز دفاعی موفق نشان داد اما در فاز هجومی همچنان مشکلات عدیده ای دارد. آن هم درحالی که بهترین پاسورهای لیگ و فوتبال ایران را دراختیار دارد. اما مرور بازی دیروز نشان می دهد که پرسپولیسی ها در طول 90 دقیقه حتی موفق به کسب یک موقعیت گل مناسب برای لوکادیا نششدند. تنها در ثانبه 7 بازی بود که لوکادیا در گوشه محوطه 18 قدم حریف صاحب توپ شد و آن را به شکل عرضی برای دیگر بازیکن پرسپولیس فرستاد که آن را هم نمی توان موقعیت گل تلقی کرد.

جالب این که پنالتی پرسپولیس هم که توسط لوکادیا به ثمر رسید، روی یک موقعیت مسلم گلزنی نبود. روی یک ضربه کرنر و بی دقتی مدافع مس شکل گرفت تا لوکادیا پنجمین گل فصل خود را به ثمر برساند.

به هر روی شاید بتوان این پیروزی را بعد از دو هفته پیاپی که پرسپولیس در نتیجه گیری مقابل تراکتور و سپاهان در مجموع یک امتیاز کسب کرده بود، یک پیروزی شیرین و به موقع حساب کرد اما هرگز نمی توان از این واقعیت گذشت که پرسپولیس با این همه بازیکن و ستاره در فاز هجومی حتی قادر نیست یک موقعیت گل برای مهاجمی چون لوکادیا خلق کند و ادامه این روند در ادامه لیگ قطعا کار پرسپولیس را سخت خواهد کرد.