به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته وحید امیری برای نخستین بار در این فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت. امیری که وظیفه بازی در پست دفاع چپ را داشت با بازی کردن پشت سر مهدی ترابی خیال این وینگر را نیز راحت‌تر کرده بود.

وحید امیری در هفته نهم عملکرد خوبی در دفاع چپ پرسپولیس داشت و در حالی که مس بارها سعی کرد از سمت راست نفوذ کند مقابل خط حمله این تیم ایستادگی کرد؛ تازه این عملکرد در شرایطی رقم خورد که امیری احتیاج به زمان بیشتری دارد و شاید کمتر کسی باور می‌کرد این بازیکت بتواند خودش را به مسابقات نیم فصل اول و جام جهانی برساند.

حضور امیری بیش از هرچیز به نفع ترابی است و سبب می‌شود شماره ۹ سرخ‌ها با خیال آسوده‌تری در نمایش تهاجمی پرسپولیس شرکت کند. اگر چه ترابی بعد از بازی با اروگوئه فهمید که بیش از هر چیز باید حواسش به دفاع تیمی باشد.

امیری و ترابی سرمایه‌های بزرگ پرسپولیس در طول لیگ محسوب می‌شوند و علاوه بر آن حضورشان در جام جهانی برای این باشگاه از سوی فیفا درآمدزایی به همراه خواهد داشت و شاید جام جهانی خوبی نیز پیش روی‌شان باشد. این دو بازیکن تا شروع جام جهانی ۹۰۰ ساعت سرنوشت‌ساز را پیش رو دارند و باید از لحاظ فنی و بدنی خود را به کارلوس کی‌روش اثبات کنند.