تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در ادامه رقابت‌های لیگ برتر از هفته نهم در اصفهان مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

آبی‌پوشان پایتخت که در هفته‌های اخیر به صدر جدول رسیده بودند پس از تساوی هفته گذشته مقابل فولاد با ۱۵ امتیاز و چند پله سقوط در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. آبی‌ها در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانند دوباره خود را هم امتیاز با پرسپولیس به صدر جدول برسانند اما برای این باید از ذوب‌آهن سرسخت و تیم شکست‌ناپذیر عبور لیگ برتر کنند.

ذوب‌آهنی‌ها نیز با هدایت مهدی تارتار تا اینجای فصل عملکرد نسبتا خوبی داشتند و تا قبل از این دیدار با ۱۰ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفته‌اند. شاگردان تارتار هم چنانچه در این دیدار به برتری برسند با یک صعود چشمگیر به پنج تیم بالای جدول نزدیک خواهند شد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید تا این دیدار چه نتیجه‌ای را برای هر یک از دو تیم استقلال و ذوب‌آهن در پی خواهد داشت.

اما ریکاردو ساپینتو برای این دیدار از ترکیب زیر استفاده کرده است:

حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، رضا میرزایی، محمد محبی، پیمان بابایی.

گزارش لحظه به لحظه ذوب‌آهن ۰ - استقلال ۰

۱۱ مرد مهدی تارتار نیز برای رویارویی با استقلال به ترتیب زیر انتخاب شده‌اند:

حبیب‌ فرعباسی، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، سجاد آشوری، آرمان قاسمی، امیرحسین جدی، محمد سلطانی مهر، محمدحسین اسلامی، سجاد جعفری، محمدرضا سلیمانی.

گزارش لحظه به لحظه ذوب‌آهن ۰ - استقلال ۰

داور بازی:

پیام حیدری – حسن ظهیری – محمدجواد مداح – روح الله شریفی / ناظر: خداداد افشاریان

دقیقه ۹: تیم ذوب‌آهن روی حرکت اسلامی در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه کاشته عاشوری با اختلاف کمی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.