به گزارش "ورزش سه"، چهار سال از آخرین بازی که توپ طلا به کریستیانو رونالدو اهدا شده می گذرد و او هنوز در حسرت ششمین جایزه خود مانده است. تردیدی وجود ندارد که امسال نیز این عنوان نصیب ستاره پرتغالی نخواهد شد و با ادامه این روند، بعید است در فصول بعد نیز شاهد رخ دادن این اتفاق باشیم. به نظر می رسد امسال جایزه توپ طلا نصیب کریم بنزما می شود و او در آستانه 35 سالگی، بالاخره به این افتخار بزرگ دست خواهد یافت.

اما کریستیانو رونالدو از سال 2017 و به دلایل مختلف در مراسم اهدای این جایزه توسط فرانس فوتبال حضور پیدا نکرده و برخی معتقدند او تصور می کند عدالت در رای گیری رعایت نمی شود. اما نشریه لوپاریزین مدعی شد گرچه این ستاره پرتغالی در بین قطعا در سه نفر نخست نیز جایی ندارد، اما می خواهد در این مراسم که روز دوشنبه برگزار می شود، حضور پیدا کند.

یکی از دلایل این تصمیم را باید رابطه خوب کریستیانو رونالدو با کریم بنزما، برنده احتمالی این جایزه است. همچنین ممکن است دلیل دیگر نیز غیبت لیونل مسی در بین 30 نامزد دریافت جایزه باشد و شاید ستاره پرتغالی می خواهد با حضور خود در مراسم ثابت کند حداقل در سال 2022 از رقیب قدیمی اش شرایط بهتری داشته است. البته تصمیم کریستیانو رونالدو هنوز قطعی نبوده و تا روز برگزاری مراسم نیز هیچ چیز مشخص نخواهد شد.