به گزارش "ورزش سه"،‌ دو تیم پرسپولیس و پیکان عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید کاظمی طی یک مسابقه تدارکاتی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

این بازی حواشی جالبی را در خود جای داده بود؛ قبل از شروع مسابقه اعضای دو تیم برخورد گرم وصمیمانه ای با یکدیگر داشتند. مجتبی حسینی و یحیی گل‌محمدی که چندین سال در کنار یکدیگر در تیم های مختلف کار می‌کردند، حالا با رسیدن حسینی به درجه سرمربیگری طی سال های گذشته از هم جدا شده‌اند اما روابط خوب خود را حفظ کرده‌اند.

گل‌محمدی و حسینی قبل از شروع بازی دقایقی با یکدیگر به گفت و گو پرداختند. همچنین برخی شاگردان قدیمی حسینی که اکنون در پرسپولیس هستند با رفتن سمت سرمربی کنونی پیکان خاطرات گذشته را زنده کردند.

بازیکنانی نظیر مرتضی پورعلی‌گنجی، سروش رفیعی، علی نعمتی و... که در گذشته شاگرد حسینی بودند و اکنون زیر نظر گل‌محمدی کار می‌کنند روز گذشته با مربی سابق خود دیدار و گفت و گو کردند تا فضای جالبی قبل از بازی دوستانه شکل بگیرد.

گفتنی است؛ در بازی تدارکاتی دیروز سرمربیان پرسپولیس و پیکان به بازیکنانی فرصت حضور در زمین را دادند که در هفته نهم لیگ برتر در ترکیب اصلی تیم شان به میدان نرفته بودند.

عکاس: حامد عراقی