به گزارش "ورزش سه"، رامون کالدرون بین سال های 2006 تا 2009 رئیس رئال مادرید بود و در این مقطع رئال دو قهرمانی لالیگا را جشن گرفت. در آستانه بازی رئال و بارسا که فردا در برنابئو برگزار می شود، او به نشریه اسپورت گفت که بارسا می تواند فردا برنده بازی باشد.

کالدرون گفت:«بازی بزرگی خواهد شد و همه دنیا آن را تماشا می کنند که برای اسپانیا افتخار بزرگی است. هر دو تیم شرایط خوبی دارند و در لالیگا هنوز نباخته اند. با وجود عملکرد بد بارسا در لیگ قهرمانان، فردا شاهد بازی برابری خواهیم بود.»

کالدرون ادامه داد:«نمی توان لیگ قهرمانان را با لالیگا مقایسه کرد. بارسا پروژه ای جدید را شروع کرده و به زمان نیاز دارد. با این حال بارسا بازیکنان سطح بالا و بسیار خوبی دارد که می توانند به ناکامی در لیگ قهرمانان بهترین واکنش را نشان داده و در لالیگا جبران کنند. بارسا تیم خوبی دارد و می تواند مثل بازی برگشت فصل قبل(0-4)، فردا رئال را به راحتی و بی‌نقص در برنابئو شکست دهد. این ال‌کلاسیکو البته در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار نیست.»

روبرت لواندوفسکی، خطرناک‌ترین بازیکن بارسا؟« لواندوفسکی گلزن تعیین کننده‌ای است ولی بارسا فقط لواندوفسکی نیست و گفتم که تیم کاملی دارند. لواندوفسکی در خط حمله خطرناک‌ترین است اما بارسا ترکیبی خوب از بازیکنان جوان و باتجربه است.»