به گزارش "ورزش سه"، همه از این موضوع خبر دارند که رابطه رونالدو و فرگوسن از زمان حضور این بازیکن در منچستریونایتد بیشتر به یک رابطه پدر و پسری شبیه بوده است.
بدون شک این مربی باتجربه اسکاتلندی نقشی کلیدی در زندگی حرفه‌ای او ایفا کرده و حضورش اهمیت زیادی در موفقیت و درخشش او در طول یک دهه اخیر داشته است.
پاتریس اورا به مناسبت رسیدن این ستاره پرتغالی به رکورد 700 گل باشگاهی برابر اورتون تصمیم گرفت که او را مورد تحسین قرار دهد و صحنه جالبی را نیز به یاد آورد که از نزدیک شاهدش بود.
او در این باره گفت:« من روزی را به یاد دارم که رونالدو نابود شد. فکر می‌کنم برابر چلسی بازی کردیم و او خوب نبود. فرگوسن به او گفت هت‌تریک برابر بولتون و بلک‌برن آسان است اما دیدارهای بزرگ چه می‌شود؟ این لحظه دشواری بود اما من به یاد دارم که کریستیانو پس از آن در تمامی دیدارهای بزرگ گلزنی کرد و به بازیکن متفاوتی تبدیل شد.»
اورا درباره صحبت‌های فرگوسن با رونالدو اضافه کرد:« او پا را از این فراتر گذاشت و به کریس گفت که وینگر نیست، بلکه مهاجم است و با توانایی‌هایی که دارد باید هر بازی دو یا سه گل بزند و دیگر نگران مسائلی مانند دریبل زدن نباشد.»
این ملی‌پوش سابق فرانسه با تمجید از این هم تیمی سابقش اظهار داشت:« کریستیانو رونالدو یک آدم فضایی است. این دیوانه‌کننده است. چیزی که من بیشتر از همه درباره او می‌پسندم نظمی است که دارد. او هر روز به بهترین شکل بازی می‌کند. فکر می‌کنم همین نظم باعث شد که او چنان بر خودش مسلط باشد که به اینجا برسد. من نگران روزی هستم که او بازنشسته شود، چون نمی‌دانم چطور می‌خواهد به ایجاد این آدرنالین ادامه دهد.»
اورا با اشاره به تلاش‌های رونالدو برای حفظ این سطح گفت:« مردم نمی‌دانند این شرایط نیازمند چه فداکاری‌هایی است. رژیم غذایی، خواب، بیرون نرفتن با دوستان.... چنین نظمی باید در دی ان ای شما باشد. مردم می‌گویند من رونالدو را دوست دارم چون دوستش هستم اما اینطور نیست. من اخلاق کاری او را دوست دارم و تحسین می‌کنم.»